Barcelona z nowym partnerem w Chinach, marką Shimao
FC Barcelona i Shimao Group ogłosiły podpisanie umowę o współpracę strategiczną, na mocy której firma deweloperska ma zostać sponsorem regionalnych klubu aż do roku 2019.
W wyniku porozumienia, FC Barcelona i Shimao Grupa będzie współpracować w różnych dziedzinach, takich jak rozwój kulturalnych i sportowych, odpowiedzialności społecznej i lepszych stylu życia wśród Chińczyków. Klubowi bardzo zależy na ekspansji na rynku chińskim.
Grupa Shimao jest obecnie liderem chińskim rynku, posiadając wśród klientów ponad milion mieszkańców i 300.000 rodzin. W ciągu prawie dwóch dekad działalności, Shimao Grupa przyczyniła się do poprawy jakości życia poprzez dbałość o krajobraz i budowę oczek wodnych, ogrodów i obiektów przyrody.
Manel Arroyo, Wicedyrektor ds. marketingu FC Barcelona: -„Chciałbym powitać Grupę Shimao w rodzinie FC Barcelona. Jestem pewien, że dzięki tej umowie sponsorskiej możemy połączyć swoje siły i doprowadzić do większej popularności „Barcy”, Shimao i piłki nożnej wśród Chińczyków. Dla nas, Chiny to rynek strategiczny i jestem pewien, że nasze partnerstwo z Grupą Shimao uczyni FC Barcelona najpopularniejszy klub piłkarski w tym kraju.”
Shao Liang, General Manager Marketing, Shimao Grupa: -„Umowa z FC Barcelona jest strategicznym posunięciem dla Shimao, chcemy bardziej skupić się na stylu życia ludzi, usługach społecznych i rozwoju młodzieży w Chinach. Ponadto, jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, Shimao jest zobowiązane do rozwoju sportu w Chinach”.
Źródło: FC Barcelona