Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz.

Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe. Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze oszczędzać”. Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

– “Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku ambasadora marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności, poprzez użycie gwar – śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów” – komentuje Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i Sprzedaży Internetowej Banku Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze oszczędzać” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy – udostępniane będą systematycznie są na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.

Najnowsze

Legalizacjapracy.pl partnerem KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn

Umowa pomiędzy nowym partnerem a Polską Ligą Siatkówki zakłada roczną współpracę, w ramach której Legalizacjapracypl będzie ...

Całość ›

eWinner sponsorem Apatoru Toruń

Nowy legalny bukmacher na polskim rynku online zostaje tytularnym sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w ...

Całość ›

GKS Bełchatów z problemami?

GKS Bełchatów może nie dokończyć sezonu, kibice kluby protestują i nakłaniają spółkę PGE do nawiązania kolejnej współpracy z ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.