Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Bałtyk Gdynia z Energą w nazwie

Energa z Grupy ORLEN będzie kontynuować w sezonie 2023/24 współpracę z piłkarzami Bałtyku Gdynia. Gdyńska drużyna występować będzie we wszystkich rozgrywkach jako Energa Bałtyk Gdynia.

Współpraca między Energą z Grupy ORLEN a Stowarzyszeniem Klub Sportowy Bałtyk Gdynia trwa nieprzerwanie od 2017 roku. Podpisana właśnie umowa przyznaje energetycznej spółce tytuł sponsora tytularnego klubu. Dzięki temu nazwa Energa staje się integralną częścią nazwy klubu, który w rozgrywkach piłkarskich sezonu 2023/24 występować będzie jako Energa Bałtyk Gdynia.

Energa mocno angażuje się w inicjatywy ważne dla lokalnych społeczności. A do takich należy zaliczyć wsparcie dla drugiego, bo założonego w 1930 roku, najstarszego gdyńskiego klubu, jakim jest Bałtyk Gdynia.

– „Klub sportowy Bałtyk Gdynia to inicjatywa z niezwykle bogatą tradycją. Ważna dla społeczności lokalnych, ważna dla gdyńskich kibiców. Dlatego również tak istotna jest Energa z Grupy ORLEN. Nasza współpraca sięga już 2017 roku i dziś z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że będziemy ją kontynuować jako sponsor tytularny w ramach inicjatywy ORLEN dla Pomorza” – mówi Justyna Kruszewska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA.

Energa Bałtyk Gdynia to przede wszystkim drużyny seniorskie występujące w IV i V lidze. Stowarzyszenie współpracuje także z prężnie działającą Akademią Piłkarską. Trenuje w niej łącznie ponad 300 zawodników pod okiem 20 trenerów. Akademia prowadzi szkolenie początkowe, aż do kategorii juniora starszego (Under-18) włącznie. Licząc od 10-latków, wszystkie roczniki rywalizują w rozgrywkach ligowych, a młodsi uczestniczą w turniejach związkowych.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›