Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

BaByliss® oficjalnym partnerem PGNiG Superligi kobiet

Uznany światowy producent produktów do profesjonalnej stylizacji włosów, BaByliss®, rozpoczyna współpracę z zawodową ligą piłkarek ręcznych. Marka będzie promowana w trakcie spotkań rozgrywek sezonu 2019/2020.

– „Cieszymy się, że już w pierwszym sezonie funkcjonowania ligi zawodowej kobiet, zawarliśmy kontrtakt z nowym partnerem, który dostrzega duży potencjał promocji w trakcie meczów ligi pań” – mówi prezes Superligi Marek Janicki. – „Szczególnie, że jest to firma, której bliskie są potrzeby kobiet i wspiera ich indywidualny styl” – dodaje.

BaByliss® od lat podąża za trendami, rewolucjonizując branżę produktów z kategorii beauty. Marka słynie z wielkiego zaangażowania w życie kobiet i nieustannie dopasowuje nowe rozwiązania do zmieniających się wymagań użytkowniczek. BaByliss® posiada w swojej ofercie: suszarki, prostownice czy lokówki. Wszystko w najwyższym standardzie i jakości spotykanej do tej pory jedynie w profesjonalnych salonach, czy u najlepszych światowych stylistów.

– „Na hali sportowej jedną z podstawowych zasad jest dopasowanie stroju do warunków panujących na sali – ubiór musi być wygodny, a i fryzura nie powinna przeszkadzać w trakcie meczu. Marka towarzyszy kobietom zarówno w trakcie codziennej stylizacji, jak i wielkich wyjść. Po zakończonej rozgrywce, produkty BaByliss® ułatwią ułożenie idealnej fryzury bez względu na indywidualne preferencje zawodniczek” – mówi Grzegorz Chmielecki, Dyrektor Generalny BaByliss Polska.

Rozgrywki szczypiornistek rozpoczną się w sobotę 7 września. Osiem zespołów wystartuje do walki o tytuł najlepszej polskiej drużyny w piłce ręcznej. Marka BaByliss® będzie promowana w trakcie spotkań m.in. na bandach video, nośnikach statycznych oraz w mediach digitalowych PGNiG Superligi kobiet. Prócz części finansowej, kontrakt gwarantuje przekazanie sepcjalnych zestawów prezentowych, które otrzymają od nowego partnera zawodniczki występujące na parkietach PGNiG Superligi kobiet.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›