Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

AZS z Sano

AZS Koszalin pozyskał kolejnego partnera, tym razem lokalną sieć sklepów spożywczych Sano.

Klub z Pomorza nie rozpoczął zdecydowaną ofensywę sponsoringową, po pozyskaniu sponsora w postaci lokalnego browaru (LINK) przyszedł czas na kolejnego partnera. Do grupy firm i przedsiębiorstw wspierających Akademików dołączyły supermarkety SANO. Na mocy współpracy logotyp nowego sponsora znajdzie się m.in. na Hali Widowiskowo – Sportowej w Koszalinie.

„Nawiązanie współpracy z firmą SANO, najstarszą siecią sklepów spożywczych w Koszalinie, jest niezwykle ważne dla naszego klubu. Marka SANO jest znana mieszkańcom naszego miasta od ponad 25 lat. Podjęcie decyzji Prezesa Robertasa Liudvinaviciusa o sponsorowaniu AZS Koszalin S.A. ma wielkie znaczenie dla budowania szerokiej grupy firm wspierających klub. Jeszcze raz dziękuję Prezesowi za podjęcie decyzji o współpracy. Marka SANO i AZS Koszalin są od wielu lat nierozerwalnie związane z mieszkańcami Koszalina i regionu. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!” – mówi prezes AZS Koszalin, Leszek Doliński.

„Zarząd Spółki SANO, podjął decyzję dotyczącą współpracy z drużyną koszykówki AZS Koszalin z kilku powodów. Głównym z nich jest wspieranie lokalnej drużyny, która prowadzi swoje rozgrywki na najwyższym poziomie w Polsce. Oferta połączenia środowiska sportowego ze środowiskiem biznesowym jest atrakcyjna dla obu stron. Liczymy na to, że każda z nich odniesie korzyści ze wzajemnej współpracy. Podkreślając lokalny aspekt działalności SANO liczymy na to, że grono wiernych kibiców wspierających swoją drużynę, pozytywnie odbierze fakt, że jednym ze sponsorów jesteśmy właśnie my. Mamy nadzieję, nasza współpraca okaże się wymierna dla Naszej spółki, a drużyna AZS Koszalin, przy wsparciu SANO odniesie sukces w bieżącym sezonie” – stwierdził prezes SANO, Robertas Liudvinavicius.

Spółka SANO istnieje od 1990 roku, a przedmiotem działalności firmy jest sprzedaż detaliczna w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą artykułów świeżych: mięsa, wędlin, wyrobów własnych. Miła i profesjonalna obsługa, dbałość o estetykę sklepów oraz wysoka jakość produktów stały się przez lata niezmiennymi atutami SANO. Spółka SANO uruchomiła 35 sklepów samoobsługowych z czego 11 z nich znajduje się w Koszalinie. Firma zatrudnia obecnie około 990 osób, głównie sprzedawców.

Źródło: AZS Koszalin

Najnowsze

Partnerskie Kluby Biznesu pokazują jak pozyskać partnerów

Przez problemy finansowe firm spowodowane pandemią koronawirusa w problemy zaczynają mieć również kluby sportowe, które nie mają ...

Całość ›

Totalizator Sportowy i Radomiak kontynuują współpracę

Piłkarski klub z Radomia - RKS Radomiak Radom i Totalizator Sportowy kontynuują współpracę, która trwa już blisko 4 lata ...

Całość ›

Noho Investment gra dalej z Garbarnią

Firma Noho Investment, która wspiera Garbarnię Kraków od lutego 2020 roku postanowiła przedłużyć współpracę z Klubem Wobec ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.