fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

AZS Koszalin jest bliski pozyskania sponsora strategicznego?

AZS Koszalin jest bliski pozyskania Sponsora Strategicznego, jak wspomina Prezes Doliński została już podpisana umowa przedwstępna.

Jak podkreśla prezes Leszek Doliński, cel jest jak najbardziej realny do zrealizowania. Klub podpisał bowiem wstępne porozumienie z jedną z firm, która zadeklarowała chęć objęcia statusu Sponsora Strategicznego.

Leszek Doliński nie ukrywa również, że sezon 2018/2019 musi być przełomowy. Warto dodać, że klub w roku 2018 obchodzi jubileusz 50-lecia istnienia. Z tej właśnie okazji AZS planuje organizację Memoriału im. Jerzego Olejniczaka, który ma się stać cyklicznym turniejem oraz szereg innych atrakcji. – “Nie ukrywajmy jednak, że największym prezentem dla każdego z nas z okazji takiego jubileuszu byłby powrót w górne rejony tabeli” – zaznacza prezes Doliński.

Nie będzie to jednak możliwe bez wsparcia sponsorów i partnerów. Już w pierwszych dniach po zakończeniu sezonu, klub rozpoczął intensywne rozmowy dotyczące przedłużenia dotychczasowych umów, często na nowych warunkach, by wesprzeć jeszcze mocniej ideę walki o powrót do TOP 8 ligi. – “Cieszę się, że nasi sponsorzy i partnerzy wyrażają wolę dalszej współpracy z klubem. Przez ostatnie dwa lata namówiliśmy do wspierania AZS kilkadziesiąt firm, a zapewniam, że nikt nie spoczywa na laurach i naszym celem jest pozyskanie jeszcze większej liczby sponsorów” – podkreśla sternik klubu.

Oprócz rozmów z dotychczasowymi partnerami, jak zapewnia Leszek Doliński, klub negocjuje warunki nowych umów sponsorskich. Celem władz AZS jest pozyskanie sponsora strategicznego na kolejne rozgrywki. Czy jest to możliwe? – Jak najbardziej – komentuje prezes. – “Podpisaliśmy w niedzielne popołudnie wstępne porozumienie z firmą, która zadeklarowała chęć objęcia statusu Sponsora Strategicznego. Nie mogę zdradzić szczegółów rozmów, ale mam nadzieję, że ostatecznie dojdzie do podpisania wiążącej umowy” – dodaje Doliński.

Prezes AZS podkreśla również, że w każdym miesiącu on, jak i przedstawiciele klubu, odbywają wiele spotkań, podczas których prowadzone są rozmowy i negocjacje dotyczące zwiększenia finansowania klubu. – “Klub prowadzi swoją działalność przez cały rok. Teraz jednak skupiamy się na określeniu budżetu i realnych możliwości finansowych, niezbędnych do rozpoczęcia budowania drużyny na kolejny sezon” – wyjaśnia prezes klubu.

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi