Axe partnerem drużyny e-sportowej
Marka kosmetyków Axe została sponsorem drużyny e-sportowej oraz rozpoczęła kampanię z ich udziałem.
Współpraca rozpoczęła się 1 marca, pierwsze działania natomiast przeprowadzono w trakcie światowego finału Inter Extreme Masters w Katowicach. W ramach współpracy Axe promuje się za pomocą drużyny AGO Esports.
– „Aby zbliżyć się do świata konsumenta Axe, mężczyzny pomiędzy 13. a 35. rokiem życia, postawiliśmy na komunikację wokół pasjonującego go tematu: gamingu. Profil gracza oraz fana e-sportu doskonale odpowiada grupie docelowej produktu. Są to niezwykle wymagający konsumenci. Trudno do nich trafić za pomocą tradycyjnej komunikacji. Stąd pomysł na niestandardową aktywność w postaci związania się z czołową polską drużyną „CS:GO” – AGO Esports” – mówi Anna Dobrowolska, senior executive, client leadership w Mindshare.
Współpraca obejmie m.in. działania na kanale You Tube, oprócz tego ekspozycję logotypu na odzieży i w mediach społecznościowych.
Źródło: Marketingprzykawie.pl