Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aviva organizuje AirRun

Firma ubezpieczeniowa Aviva od pewnego czasu stara się walczyć ze smogiem i edukować w tej kwestii Polaków, w tym celu przedsiębiorstwo organizuje w najbliższym czasie bieg AirRun.

22 października Aviva rozpoczęła kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma tłumaczy w niej, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w tej firmie.

Aviva od pewnego czasu w swojej strategi działań stara się nawiązywać do problemu smogu, który panuje zimą w naszym kraju. Firma edukuje Polaków a także planuje organizacja specjalny bieg w maskach, mający być kolejną formą działań. Dla biegaczy przygotowano dystans 5 i 10 kilometrów.

Sama marka w ten sposób na swojej stronie informuje o motywach stworzenia biegu: – „Maski antysmogowe zapobiegają przedostawaniu się niebezpiecznych drobinek PM2,5 i PM10 do Twojego organizmu. Podczas dużego stężenia zanieczyszczenia powietrza, najlepiej jest ograniczyć czas, który spędzamy na zewnątrz. Dzięki masce nie musisz chować się w domu. Jako uczestnik AirRun otrzymasz w pakiecie startowym maskę antysmogową Cambridge.”

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma pakiet startowy z maską antysmogową marki Cambridge. Ponadto ambasadorami biegu zostali: lekkoatletki Joanna Jóźwik, Sofia Ennaoui i Angelika Cichocka, biegacze-influencerzy: Katarzyna Gorlo (runtheworld.pl) i Bartosz Olszewski (warszawskibiegacz.pl) oraz Adrianna Palka, biegaczka i trenerka personalna z Krakowa.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›