Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aviva organizuje AirRun

Firma ubezpieczeniowa Aviva od pewnego czasu stara się walczyć ze smogiem i edukować w tej kwestii Polaków, w tym celu przedsiębiorstwo organizuje w najbliższym czasie bieg AirRun.

22 października Aviva rozpoczęła kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma tłumaczy w niej, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w tej firmie.

Aviva od pewnego czasu w swojej strategi działań stara się nawiązywać do problemu smogu, który panuje zimą w naszym kraju. Firma edukuje Polaków a także planuje organizacja specjalny bieg w maskach, mający być kolejną formą działań. Dla biegaczy przygotowano dystans 5 i 10 kilometrów.

Sama marka w ten sposób na swojej stronie informuje o motywach stworzenia biegu: – “Maski antysmogowe zapobiegają przedostawaniu się niebezpiecznych drobinek PM2,5 i PM10 do Twojego organizmu. Podczas dużego stężenia zanieczyszczenia powietrza, najlepiej jest ograniczyć czas, który spędzamy na zewnątrz. Dzięki masce nie musisz chować się w domu. Jako uczestnik AirRun otrzymasz w pakiecie startowym maskę antysmogową Cambridge.”

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma pakiet startowy z maską antysmogową marki Cambridge. Ponadto ambasadorami biegu zostali: lekkoatletki Joanna Jóźwik, Sofia Ennaoui i Angelika Cichocka, biegacze-influencerzy: Katarzyna Gorlo (runtheworld.pl) i Bartosz Olszewski (warszawskibiegacz.pl) oraz Adrianna Palka, biegaczka i trenerka personalna z Krakowa.

 

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh