Aviva organizuje AirRun
Firma ubezpieczeniowa Aviva od pewnego czasu stara się walczyć ze smogiem i edukować w tej kwestii Polaków, w tym celu przedsiębiorstwo organizuje w najbliższym czasie bieg AirRun.
22 października Aviva rozpoczęła kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma tłumaczy w niej, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w tej firmie.
Aviva od pewnego czasu w swojej strategi działań stara się nawiązywać do problemu smogu, który panuje zimą w naszym kraju. Firma edukuje Polaków a także planuje organizacja specjalny bieg w maskach, mający być kolejną formą działań. Dla biegaczy przygotowano dystans 5 i 10 kilometrów.
Sama marka w ten sposób na swojej stronie informuje o motywach stworzenia biegu: – „Maski antysmogowe zapobiegają przedostawaniu się niebezpiecznych drobinek PM2,5 i PM10 do Twojego organizmu. Podczas dużego stężenia zanieczyszczenia powietrza, najlepiej jest ograniczyć czas, który spędzamy na zewnątrz. Dzięki masce nie musisz chować się w domu. Jako uczestnik AirRun otrzymasz w pakiecie startowym maskę antysmogową Cambridge.”
Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma pakiet startowy z maską antysmogową marki Cambridge. Ponadto ambasadorami biegu zostali: lekkoatletki Joanna Jóźwik, Sofia Ennaoui i Angelika Cichocka, biegacze-influencerzy: Katarzyna Gorlo (runtheworld.pl) i Bartosz Olszewski (warszawskibiegacz.pl) oraz Adrianna Palka, biegaczka i trenerka personalna z Krakowa.