Avides Polska nadal z Wybrzeżem Gdańsk
Avides Polska Sp. z o.o. jest sponsorem strategicznym Zdunek Wybrzeże Gdańsk od listopada 2016 roku. W ostatnich dniach Zarząd firmy podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z gdańskim klubem na sezon 2019.
Avides Polska Sp. z o.o. to polska filia niemieckiej firmy Avides Media AG specjalizująca się w wprowadzaniu na rynek zwrotów konsumenckich, produktów odnowionych oraz nadwyżek stanów magazynowych. Odbiorcami są firmy prowadzące sprzedaż internetową oraz stacjonarną dla klientów poszukujących markowych produktów w korzystnych cenach. Jak mówił Adam Zieleziński, dyrektor handlowy Avides.pl w listopadzie 2016 głównym powodem przystąpienia do współpracy była odpowiedzialność społeczna zawarta w misji firmy – „Misją Avides jest szeroko rozumiana odpowiedzialność społeczna i lokalna. Zdajemy sobie sprawę, że jako przedsiębiorcy ponosimy szczególną odpowiedzialność za nasze najbliższe otoczenie, dlatego wspieramy finansowo młodzieżowe kluby sportowe, a także jesteśmy głównym sponsorem pierwszoligowej żeńskiej drużyny koszykówki AVIDES Hurricanes. Do tej pory w lokalne inicjatywy angażowaliśmy się jedynie w Niemczech, ale teraz przyszedł czas na Polskę i Gdańsk” – mówił wówczas przedstawiciel firmy. Zaangażowanie w lokalne inicjatywy zaowocowało między innymi powołaniem do życia drużyny piłkarskiej Avides Sharks, która występuję w halowej Piłkarskiej Lidze Trójmiasta.
Jak się okazało zawarta początkowo na okres jednego sezonu umowa przyniosła firmie dodatkowe korzyści – „Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że współpraca z GKŻ Wybrzeże przyniosła nam nie tylko wizerunkowe, ale również bezpośrednie korzyści. W ostatnich dniach pozyskaliśmy kolejnego już partnera, który znalazł naszą reklamę na stronie klubu. Dlatego też decyzja o przedłużeniu współpracy nie była dla nas trudna. Co więcej na sezon 2019 zdecydowaliśmy się podnieść nasze zaangażowanie. Chcemy żeby nasza kooperacja rozwijała się wraz z rozwojem klubu, który widzimy gołym okiem” – powiedział nam dziś Adam Zieleziński.
W sezonie 2019 logo firmy wróci na kombinezony gdańskich żużlowców. Banner z reklamą firmy pojawi się również na Bramie Maratońskiej oraz polewaczce obsługującej zawody. Przedstawiciele firmy liczą na nawiązanie kolejnych kontaktów biznesowych – „Wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży internetowej lub stacjonarnej w zakresie elektroniki użytkowej, artykułów dla dzieci i zabawek, odzieży i obuwia, sprzętu sportowego i wielu innych branż zachęcam do kontaktu z naszą firmą” – kończy Adam Zieleziński.