Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM. Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach piłkarek „Kolejorza”.

Lechitki walczą o awans do Ekstraligi, w tym momencie zajmują czwarte miejsce w Orlen 1. Lidze, a do najwyższej klasy rozgrywkowej awansują dwie najlepsze ekipy. W decydujących spotkaniach będą grać z nowym logotypem na strojach.

„Miło nam poinformować, że do grona naszych sponsorów dołącza Autopay. To kolejna firma, która wspierać będzie naszą sekcję kobiecą. Pokazuje to, jak dobrze rozwija się drużyna Lech Poznań UAM nie tylko pod względem sportowym, ale również w elemencie sponsoringu. Na tym polu możemy pochwalić się kolejną umową. Autopay to potentat w branży nowych technologii i cieszy nas, że wkraczamy również w ten obszar” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor działu sprzedaży B2B Lecha Poznań.

Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach piłkarek „Kolejorza”. Możliwości bramki płatniczej Autopay będzie można również już wkrótce zobaczyć na naszej stronie internetowej. W trakcie zakupu biletów i karnetów czy w naszym e-sklepie fani i fanki „Kolejorza” będą mogli skorzystać z rozwiązań operatora płatności, dzięki czemu sfinalizowanie transakcji będzie jeszcze prostsze.

„Cieszymy się, że możemy wesprzeć kobiecy zespół Lecha Poznań w walce o Ekstraligę. Naszym celem jest usuwanie wszelkich barier, również tych opartych o stereotypy. Wspieramy działania mające wyrównywać szanse mężczyzn i kobiet. Cieszymy się, że kobieca piłka zyskuje zainteresowanie nie tylko wśród kibiców, ale także mediów i osób niezwiązanych ze sportem. Pojawia się też więcej publikacji książkowych na ten temat, a polskie zawodniczki stają się bohaterkami dużych transferów zagranicznych. Wsparcie piłki nożnej to dla nas nowy kierunek, ale już nie możemy doczekać się sportowych emocji” – mówi Jan Błażejewski, business development manager, Autopay.

Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.

Marka od lat wspiera inicjatywy, które działają na rzecz różnorodności, równości kobiet w biznesie oraz przestrzeni publicznej. Firma jest jednym z członków-założycieli inicjatywy 30 proc. Club Poland, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych największych polskich firm. Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, a rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 50 tysięcy firm w Polsce.

Najnowsze

Maciej Handwerker Prezesem Odry Wodzisław

W Odrze Wodzisław doszło do nagłej zmiany Prezesa, z tej funkcji zrezygnował Marcin Piwoński, który objął funkcję Wiceprezydenta ...

Całość ›

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›