Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM
Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM. Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach piłkarek „Kolejorza”.
Lechitki walczą o awans do Ekstraligi, w tym momencie zajmują czwarte miejsce w Orlen 1. Lidze, a do najwyższej klasy rozgrywkowej awansują dwie najlepsze ekipy. W decydujących spotkaniach będą grać z nowym logotypem na strojach.
– „Miło nam poinformować, że do grona naszych sponsorów dołącza Autopay. To kolejna firma, która wspierać będzie naszą sekcję kobiecą. Pokazuje to, jak dobrze rozwija się drużyna Lech Poznań UAM nie tylko pod względem sportowym, ale również w elemencie sponsoringu. Na tym polu możemy pochwalić się kolejną umową. Autopay to potentat w branży nowych technologii i cieszy nas, że wkraczamy również w ten obszar” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor działu sprzedaży B2B Lecha Poznań.
Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach piłkarek „Kolejorza”. Możliwości bramki płatniczej Autopay będzie można również już wkrótce zobaczyć na naszej stronie internetowej. W trakcie zakupu biletów i karnetów czy w naszym e-sklepie fani i fanki „Kolejorza” będą mogli skorzystać z rozwiązań operatora płatności, dzięki czemu sfinalizowanie transakcji będzie jeszcze prostsze.
– „Cieszymy się, że możemy wesprzeć kobiecy zespół Lecha Poznań w walce o Ekstraligę. Naszym celem jest usuwanie wszelkich barier, również tych opartych o stereotypy. Wspieramy działania mające wyrównywać szanse mężczyzn i kobiet. Cieszymy się, że kobieca piłka zyskuje zainteresowanie nie tylko wśród kibiców, ale także mediów i osób niezwiązanych ze sportem. Pojawia się też więcej publikacji książkowych na ten temat, a polskie zawodniczki stają się bohaterkami dużych transferów zagranicznych. Wsparcie piłki nożnej to dla nas nowy kierunek, ale już nie możemy doczekać się sportowych emocji” – mówi Jan Błażejewski, business development manager, Autopay.
Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.
Marka od lat wspiera inicjatywy, które działają na rzecz różnorodności, równości kobiet w biznesie oraz przestrzeni publicznej. Firma jest jednym z członków-założycieli inicjatywy 30 proc. Club Poland, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych największych polskich firm. Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, a rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 50 tysięcy firm w Polsce.