Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#atomowysezon MKS Perła Lublin

Po sukcesie kampanii „Wracamy na tron”, MKS Perła Lublin postanowił po raz kolejny w nowoczesny sposób podejść do autopromocji. Dlatego też ponownie klub nawiązał współpracę z Marcinem Wójcikiem z Kabaretu Ani Mru Mru oraz firmą Robimy Marketing i stworzył kampanię „#atomowysezon”.

Głównymi bohaterkami kampanii są zawodniczki drużyny, które wcielają się w role superbohaterek. Ich prezentacja miała miejsce 27 sierpnia w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Przedstawienie sześciu superbohaterek to dopiero początek #atomowegosezonu, bo na kibiców czeka sporo zabaw i konkursów związanych z kampanią, a tożsamości kolejnych superbohaterek dopiero będą odkrywane, natomiast fani będą mieć w tym spory udział.

Na poniedziałkowej prezentacji MKS przedstawił dwie superbohaterki: numer 10, czyli Miss Fireball oraz nr 89 – Bad Woman. Pozostałe pseudonimy wymyślać mają kibice MKS Perła Lublin!

– „Kampania 'Wracamy na tron’ była tak fajna, że od razu pisałem się na kolejne tego typu przedsięwzięcie. Pomysł na komiksowe superbohaterki bardzo mi się spodobał, bo nikt w Polsce jeszcze tego wcześniej nie robił” – mówi Marcin Wójcik.

– „Od lat bawimy się marketingiem sportowym. Po zeszłorocznej akcji musieliśmy wymyślić coś nowego. Mając na uwadze współpracę z najbardziej utytułowanym klubem na Lubelszczyźnie, wykorzystaliśmy jego ubiegłoroczne sukcesy i ubraliśmy je w nową historię” – przyznaje Kamil Balcerek z firmy Robimy Marketing.

– „Stawiamy na rozwój nie tylko potencjału sportowego, który już jakiś czas temu zapewniliśmy przez zakontraktowanie nowych zawodniczek, ale także pod kątem marketingowym. Chcemy promować piłkę ręczną jako dyscyplinę, jak również markę MKS Perła Lublin. Prezentacja, która odbyła się w CSK pokazała nowy wymiar jakości” – kończy Mariusz Szmit, prezes naszego klubu.

Obraz może zawierać: 1 osoba, na scenie, stoi i koncert

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›