fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#atomowysezon MKS Perła Lublin

Po sukcesie kampanii “Wracamy na tron”, MKS Perła Lublin postanowił po raz kolejny w nowoczesny sposób podejść do autopromocji. Dlatego też ponownie klub nawiązał współpracę z Marcinem Wójcikiem z Kabaretu Ani Mru Mru oraz firmą Robimy Marketing i stworzył kampanię “#atomowysezon”.

Głównymi bohaterkami kampanii są zawodniczki drużyny, które wcielają się w role superbohaterek. Ich prezentacja miała miejsce 27 sierpnia w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Przedstawienie sześciu superbohaterek to dopiero początek #atomowegosezonu, bo na kibiców czeka sporo zabaw i konkursów związanych z kampanią, a tożsamości kolejnych superbohaterek dopiero będą odkrywane, natomiast fani będą mieć w tym spory udział.

Na poniedziałkowej prezentacji MKS przedstawił dwie superbohaterki: numer 10, czyli Miss Fireball oraz nr 89 – Bad Woman. Pozostałe pseudonimy wymyślać mają kibice MKS Perła Lublin!

– “Kampania ‘Wracamy na tron’ była tak fajna, że od razu pisałem się na kolejne tego typu przedsięwzięcie. Pomysł na komiksowe superbohaterki bardzo mi się spodobał, bo nikt w Polsce jeszcze tego wcześniej nie robił” – mówi Marcin Wójcik.

– “Od lat bawimy się marketingiem sportowym. Po zeszłorocznej akcji musieliśmy wymyślić coś nowego. Mając na uwadze współpracę z najbardziej utytułowanym klubem na Lubelszczyźnie, wykorzystaliśmy jego ubiegłoroczne sukcesy i ubraliśmy je w nową historię” – przyznaje Kamil Balcerek z firmy Robimy Marketing.

– “Stawiamy na rozwój nie tylko potencjału sportowego, który już jakiś czas temu zapewniliśmy przez zakontraktowanie nowych zawodniczek, ale także pod kątem marketingowym. Chcemy promować piłkę ręczną jako dyscyplinę, jak również markę MKS Perła Lublin. Prezentacja, która odbyła się w CSK pokazała nowy wymiar jakości” – kończy Mariusz Szmit, prezes naszego klubu.

Obraz może zawierać: 1 osoba, na scenie, stoi i koncert

Najnowsze

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›

Sandecja Nowy Sącz związała się z Toyotą

Portal sportowy24pl cytując Prezesa Sandecji Tomasz Michałowski poinformował, że Sandecja podpisała umowę z Dakar Toyotą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku.
#sponsoringsport #lekkoatletyka https://t.co/sa78ZMcE2z