fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Atlantic z TAURON Speedway Euro Championship

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Szwajcarska firma Atlantic została partnerem czasowym cyklu TAURON Speedway Euro Championship 2018. Pierwsza runda Indywidualnych Mistrzostw Europy odbędzie się w sobotę, 23 czerwca w Gnieźnie.

Od początku istnienia firmy, marce Atlantic przyświeca idea łączenia najwyższej jakości produkcji z ponadczasowym, klasycznym designem oraz dbałością o każdy detal. Zegarki marki Atlantic to nie tylko ponadczasowa klasyka, ale również sportowy design. W kolekcjach Atlantic design opiera się przede wszystkim na elegancji, podkreśla charakter i determinację. Zegarki są projektowane z myślą o ludziach ceniących wytworne zegarki, lubiących podkreślać silne cechy swojej osobowości.

– “To dla nas ogromny zaszczyt gościć firmę Atlantic w gronie partnerów TAURON Speedway Euro Championship 2018. W sezonie 2018, marka Atlantic będzie bardzo widoczna podczas naszych eventów.Mamy nadzieję, że w tegorocznym cyklu Indywidualnych Mistrzostw Europy, wszystko będzie „chodzić jak w szwajcarskim zegarku”. Jestem przekonany, że kibice, którzy pojawią się na poszczególnych rundach, będą usatysfakcjonowani poziomem zarówno sportowym, jak i organizacyjnym naszych zawodów” – powiedział Karol Lejman, prezes One Sport.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB