Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Asy Serwisowe” w nowej kampanii Q Service Castrol

Rusza nowa kampania wizerunkowa, zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol. Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce – Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. 

Ogłoszone podczas czerwcowej konferencji prasowej plany sieci Q Service Castrol odbiły się głośnym echem wśród osób związanych z szeroko rozumianą branżą motoryzacyjną. Przez ten czas menadżerowie organizacji skrzętnie realizowali kolejne punkty na szerokiej liście zadań, których jednym z efektów jest kampania reklamowa pod hasłem „Asy Serwisowe”.

Ambasadorami akcji zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem.

– “Wybór obu sportowców nie jest przypadkowy. To dwie rozpoznawalne persony świata sportu, które budzą pozytywne skojarzenia nie tylko u zagorzałych fanów siatkówki, ale również wśród okazjonalnych kibiców, oglądających tylko najważniejsze mecze reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie ich do kampanii „Asy Serwisowe” przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Q Service Castrol” – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

– ‘Sprawdzony przez kierowców’ – to hasło nowej kampanii Q Service Castrol. Tworząc ten slogan chcieliśmy podkreślić to, czego kierowcy mogą spodziewać się, odwiedzając serwisy zrzeszone w tej sieci. Profesjonalizm, pewność i zaufanie to tylko niektóre z zalet definiujących Q Service Castrol. Jesteśmy przekonani, że obietnica złożona kierowcom znajdzie swoje odzwierciedlenie w jakości usług, które nasze serwisy będą im oferować” – przekonuje Tarek Hamed, Marketing Activation Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.

Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie zaplanowanych jest 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.

 

Najnowsze

Bloch Optyk w Klubie Biznesu Warty Poznań

Bloch Optyk, firma z 25-letnią tradycją, dołączyła do Klubu Biznesu Warty Poznań To kontynuacja współpracy, która rozpoczęła ...

Całość ›

Superpuchar Hiszpanii odbędzie się w Arabii Saudyjskiej przez trzy lata

Hiszpańska Federacja Piłki Nożnej (RFEF) potwierdziła, że ​​Arabia Saudyjska będzie gospodarzem zmodyfikowanego Superpucharu ...

Całość ›

Pyszne.pl sponsorem Mistrzostw Europy

Takeawaycom, którego częścią jest Pysznepl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA EURO 2020, co marka na pewno będzie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Bloch Optyk w Klubie Biznesu Warty Poznań.
#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/bloch-optyk-w-klubie-biznesu-warty-poznan/

Superpuchar Hiszpanii odbędzie się w Arabii Saudyjskiej przez trzy lata.
#sponsoringsport #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/superpuchar-hiszpanii-odbedzie-sie-w-arabii-saudyjskiej-przez-trzy-lata/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.