„Asy Serwisowe” w nowej kampanii Q Service Castrol
Rusza nowa kampania wizerunkowa, zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol. Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce – Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka.
Ogłoszone podczas czerwcowej konferencji prasowej plany sieci Q Service Castrol odbiły się głośnym echem wśród osób związanych z szeroko rozumianą branżą motoryzacyjną. Przez ten czas menadżerowie organizacji skrzętnie realizowali kolejne punkty na szerokiej liście zadań, których jednym z efektów jest kampania reklamowa pod hasłem „Asy Serwisowe”.
Ambasadorami akcji zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem.
– „Wybór obu sportowców nie jest przypadkowy. To dwie rozpoznawalne persony świata sportu, które budzą pozytywne skojarzenia nie tylko u zagorzałych fanów siatkówki, ale również wśród okazjonalnych kibiców, oglądających tylko najważniejsze mecze reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie ich do kampanii „Asy Serwisowe” przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Q Service Castrol” – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.
– 'Sprawdzony przez kierowców’ – to hasło nowej kampanii Q Service Castrol. Tworząc ten slogan chcieliśmy podkreślić to, czego kierowcy mogą spodziewać się, odwiedzając serwisy zrzeszone w tej sieci. Profesjonalizm, pewność i zaufanie to tylko niektóre z zalet definiujących Q Service Castrol. Jesteśmy przekonani, że obietnica złożona kierowcom znajdzie swoje odzwierciedlenie w jakości usług, które nasze serwisy będą im oferować” – przekonuje Tarek Hamed, Marketing Activation Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.
Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie zaplanowanych jest 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.