Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Asics sponsorem technicznym Cracovia Półmaraton Królewski

Marka Asics została sponsorem technicznym Cracovia Półmaraton Królewski. Impreza odbędzie się 17 października

7. Cracovia Półmaraton Królewski to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Wyjątkowa trasa prowadzi wśród najważniejszych zabytków oraz malowniczych uliczek Krakowa. Bieg jest organizowany od 2014 roku, a jego niewątpliwą atrakcją jest meta zlokalizowana w TAURON Arenie.

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa także dlatego, że wpisuje się w globalną kampanię Uplifting Minds realizowaną przez sponsora technicznego, markę ASICS. Jej celem jest pobudzenie ludzkich umysłów za pomocą aktywności fizycznej. 7. Cracovia Półmaraton Królewski wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń promujących kampanię w ramach Mind Run. ASICS zachęca biegaczy do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł. Globalna, dedykowana platforma „Mind UplifterTM” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada w czasie rzeczywistym realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie.

„Półmaraton w Krakowie to prawdziwe święto biegania. Nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na ekspozycję naszych wartości, które są zgodne z filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport ułatwia radzenie sobie ze stresem czy izolacją społeczną wywołaną przez pandemię. Naszym celem jest inspirowanie do podejmowania aktywności fizycznej niezależnie od okoliczności czy stopnia zaawansowania. Wspólnie z organizatorami będziemy pobudzać umysły biegaczy, aby czerpali z ruchu jak najwięcej korzyści” – powiedział Daniel Bogacki, ASICS Activation Specialist.

„Ubiegły rok był dla nas olbrzymim wyzwaniem. W wyniku obostrzeń byliśmy zmuszeni przełożyć imprezę masową, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wreszcie spotkamy się na starcie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z ASICS będziemy świętować sukces nie tylko organizacyjny, ale także frekwencyjny, co ma szczególne znaczenie w trudnych i wymagających czasach pandemii” – dodał Dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Krzysztof Kowal.

W ramach sponsoringu technicznego, ASICS dostarczy uczestnikom koszulki z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ufunduje również nagrody dla czołowych biegaczy. Tegoroczna współpraca uwzględnia także wsparcie 14. Biegu Trzech Kopców. Ponadto, w zawodach wezmą udział przedstawiciele grupy biegowej ASICS Frontrunner.

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›