Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ARTBUD sponsorem IV ligi WZPN

Partnerem tytularnym zmagań w najsilniejszej lidze piłkarskiej w Wielkopolsce została firma ARTBUD. Tym samym rozgrywki w sezonie 2021/22 toczyć się dalej będą jako ARTBUD IV liga.

Już drugi sezon z rzędu Wielkopolski ZPN pozyskał sponsorów tytularnych dla prowadzonych przez siebie rozgrywek. Po przedłużeniu wieloletnich, owocnych kooperacji z firmami RED BOX oraz PROTON, przyszedł czas na „danie główne”. Z dniem 8 września Związek podpisał umowę dotyczącą sponsoringu tytularnego IV ligi, która oficjalnie w sezonie 2021/22 przyjmuje nazwę ARTBUD IV liga.

ARTBUD należy do liczących się graczy w branży deweloperskiej. W swojej ofercie firma posiada nowoczesne mieszkania i apartamenty w kilku punktach na mapie Poznania (Garbary, Strzeszyn, ul. Drzymały, ul. Katowicka) i innych miastach Wielkopolski, także tam, gdzie swoją lokalizację mają kluby czwartoligowe.

Współpraca pomiędzy stronami została podpisana do końca sezonu 2021/22 i obejmuje szereg świadczeń o charakterze promocyjnym oraz wizerunkowym, które będą prowadzone przez Związek w skali całych rozgrywek jak również punktowo przy współpracy z klubami. Rozgrywki oprócz nowej nazwy zyskają również dedykowaną identyfikację wizualną, a kibice dzięki wsparciu sponsora wciąż będą mogli oglądać materiały ze wszystkich spotkań ARTBUD IV ligi.

Najnowsze

Widzew w rękach Robert Dobrzyckiego

W piątek, 28 marca nastąpiło podpisanie umowy inwestycyjnej, na mocy której Robert Dobrzycki zostanie większościowym akcjonariuszem ...

Całość ›

Enea kolejny rok jest Sponsorem Tytularnym Bydgoszcz i Żnin Triathlon

Enea Bydgoszcz Triathlon i Enea Żnin Triathlon to zawody, na które co roku zapisują się nie tylko doświadczeni zawodnicy Enea kolejny ...

Całość ›

STS -„Emocje. Bardziej”

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ruszył z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›