Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ARTBUD i Bloch Optyk sponsorami Derbów Poznania

Firma deweloperska ARTBUD oraz właściciel salonów optycznych, Bloch Optyk będą sponsorami piątkowych derbów Poznania, czyli pojedynku Warty z Lechem w 19. kolejce PKO BP Ekstraklasy.

Bez wątpienia odbędzie się w piątek historyczne wydarzenie dla piłkarskiego Poznania. Wiadomo już, że tytuł sponsorów derbów stolicy Wielkopolski zapewniły sobie firmy ARTBUD i Bloch Optyk. Ich logotypy będzie można zobaczyć w piątek m.in. na bandach reklamowych LED ustawionych wzdłuż linii boiska na stadionie w Grodzisku Wlkp. oraz w na materiałach graficznych Warty Poznań przy okazji meczu z Lechem Poznań.

ARTBUD to firma deweloperska z siedzibą we Wrześni i siecią biur w całym regionie. W samym tylko Poznaniu prowadzi obecnie cztery inwestycje, a mieszkania i lokale usługowe budowane przez ARTBUD powstają na Strzeszynie oraz przy ulicach Katowickiej, Drzymały i na Garbarach. Ponadto również w Jarocinie, Wrześni, Pobiedziskach i Kościanie, a także poza Wielkopolską: w Chojnicach i Jaworznie. Firma była już w tym sezonie sponsorem meczu z Legią Warszawa.

Z kolei Bloch Optyk od ponad dwóch lat wspiera Wartę Poznań, a współpraca rozpoczęła się jeszcze w I lidze. Firma prowadzi swoją działalność od 25 lat temu, a pierwszy, istniejący do dziś salon, powstał na Rynku Łazarskim. Poza nim Bloch Optyk prowadzi inne, nowoczesne placówki optyczne w Plewiskach oraz w centrach handlowych Avenida i Posnania

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›