fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arla spełnia sportowe marzenia

Pochwal się aktywnym dniem i wygraj spełnienie sportowego marzenia – Arla Protein organizuje sportowy konkurs.

Marka Arla Protein uruchamia sportowy konkurs, w którym oferuje wygranie pieniędzy na realizację sportowego marzenia.

“Pochwal się swoją sportową pasją i pokaż swój aktywny dzień. Wystarczy, że opublikujesz zdjęcie, na którym widać jak aktywnie spędzasz czas. Nie zapomnij też o swoim białkowym wsparciu – ulubionym produkcie Arla Protein. Oznaczając fotografię hasztagami #ALWAYSSTRONG, weźmiesz udział w konkursie, organizowanym przez Arla Protein. Aby zwiększyć swoje szanse w walce o nagrodę główną, podziel się swoim sportowym marzeniem, dołączając krótki opis. W poszukiwaniu inspiracji odwiedź kanały społecznościowe Arla Protein (Instragram: @ArlaProteinpl, Facebook: arlaproteinpl) oraz profile ambasadorów akcji. Kamila, Julita, Kasia, Paweł i Mateusz podzielą się z czytelnikami swoimi codziennymi zmaganiami w drodze na szczyt. W każdym miesiącu jeden z ambasadorów wybierze 3 zwycięskie zdjęcia, a ich autorzy otrzymają nagrodę – zestaw produktów Arla Protein. Spośród wszystkich zgłoszeń oznaczonych hasztagiem, zostanie wyłoniona nagroda główna – Arla Protein spełni sportowe marzenie zwycięzcy konkursu – oraz nagrody dodatkowe w postaci sprzętu sportowego.”

 

 

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB