Arkadiusz Bruliński nowym dyrektorem marketingu Lechii Gdańsk
Arkadiusz Bruliński objął stanowisko dyrektora Biura Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk i będzie jednocześnie pełnił rolę rzecznika prasowego Klubu.
– „Lechia Gdańsk jest najbardziej rozpoznawalnym klubem sportowym na północy Polski – mówi Adam Mandziara, prezes zarządu Lechii Gdańsk. Zależy mi na dalszym wzmacnianiu siły naszej marki, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z osobą, która łączy umiejętności komunikacyjne z doświadczeniem zarządczym w organizacji sportowej” – dodaje Adam Mandziara.
Dotychczasowy rzecznik prasowy klubu – Michał Żurawski pozostaje w Biurze Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk.
Arkadiusz Bruliński ostatnio był szefem Biura PR i Nowych Mediów w Grupie PZU, a wcześniej przez osiem lat pracował w Grupie ERGO Hestia jako rzecznik prasowy oraz dyrektor Biura Komunikacji. Komunikacją zajmuje się od 2007 roku, kiedy rozpoczął pracę jako rzecznik prasowy spółki GPEC. Od maja 2014 roku jest też wiceprezesem Pomorskiego Klubu Hokejowego, który współtworzył od podstaw i z sukcesem budował wokół klubu silną społeczność.
Z wykształcenia tłumacz j. niemieckiego (Uniwersytet Warszawski), ukończył studia podyplomowe na kierunku Public Relations (Uniwersytet SWPS) oraz uzyskał tytuł MBA (GFKM/ Rotterdam School of Management).