Arena Zabrze szuka sponsora tytularnego
Arena Zabrze po czterech latach funkcjonowania postanowiła znaleźć sponsora tytularnego dla obiektu, zarządcy w lutym ogłosili specjalny konkurs.
Mimo, że obiekt w Zabrzu nie ma jeszcze wszystkich trybun jego zaplecze jest już gotowe a zarządca szuka Sponsora Tytularnego.
W ogłoszonym konkursie możemy wyczytać, że arena ma 24 563 osób, 57 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej. Od 2016 roku na obiekcie zasiadł już ponad milion osób, a średnio mecze transmitowane w telewizji ogląda 70 tyś osób.
Konkurs natomiast zostanie przeprowadzony w trzech etapach. W pierwszym zainteresowane podmioty zgłaszają chęć udziału w konkursie, kolejno nastąpią negocjacje oraz ostateczne składanie ofert. Jednym z najważniejszych kryteriów będzie oczywiście proponowana kwota za wymienione w konkursie świadczenia.
Ostatecznym terminem składania ofert jest dzień 03 kwietnia. Szczegóły na temat konkursu można znaleźć na stronie Areny Zabrze – LINK.