Arena Lublin szuka „Tytularnego”
Arena Lublin to obiekt wybudowany w 2014 roku, mogący pomieścić 15 247 widzów. Zarządzający obiektem MOSiR Lublin postanowił znaleźć Sponsora Tytularnego dla stadionu.
Coraz więcej aren sportowych w Polsce ma swojego Sponsora Tytularnego, również obiekty dedykowane piłce nożnej znajdują swoich partnerów. W 2014 roku wybudowano Arenę Lublin. Od początku na obiekcie swoje mecze rozgrywał zespół Motoru Lublin, który w tamtym okresie występował dopiero w III Lidze. Obecnie zespół z Województwa Lubelskiego gra w najwyższej Lidze – Ekstraklasie.
W ramach współpracy sponsor otrzyma m.in. wyłączne prawo do posługiwania się tytułem Sponsora Tytularnego Areny Lublin w tym w połączeniu z Nazwą Sponsora. Sponsor zyska prawa do ekspozycji nazwy na elewacji po stronie wschodniej i zachodniej budynku Stadionu, na masztach przed Stadionem oraz na oznakowaniu Stadionu, tj. na tablicach informacyjnych wewnątrz budynku. Oferty można składać do 27.01, godziny 09:00. Umowa zostanie podpisana na 3 lata.
„To nowoczesny obiekt sportowy, będący wizytówką miasta, który od lat gości kluczowe wydarzenia sportowe, kulturalne oraz biznesowe. Sponsoring tytularny Areny Lublin stanowi unikalną szansę na budowanie wizerunku marki w środowisku sportowym i lokalnej społeczności” – informuje Aleksandra Romańska, rzecznik prasowy MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie.