Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu projektowi interaktywnemu “Widzew Bliżej”, szybko stała się hitem Internetu. W 24 godziny produkt klubu ściągnęło ponad pięć tysięcy użytkowników. 

Wielu kibiców pobrało ją jeszcze w trakcie trwania spotkania przedstawicieli Widzewa z dziennikarzami i na gorąco dzieliła się swoimi opiniami, między innymi za pośrednictwem Twittera. Ogólny wydźwięk nie pozostawiał złudzeń – Widzew zaprezentował produkt, na który jego kibice dawno czekali, i z którego chętnie zamierzają korzystać.

Aplikację, która w momencie publikacji na oficjalnej stronie internetowej Widzewa (www.widzew.com) artykułu, galerii czy materiału wideo, natychmiast dostarcza nową treść do urządzenia mobilnego, ale też umożliwia zwolnienie miejsca na stadionie czy obejrzenie transmisji na żywo z meczu, pobrało w pierwszej dobie od jej zaprezentowania już ponad pięć tysięcy użytkowników.

– “To świetny wynik. Mieliśmy nadzieję, że aplikacja zainteresuje naszych kibiców, ale aż pięć tysięcy pobrań w ciągu pierwszej doby znacznie przekroczyło nasze założenia i potwierdziło, że zapotrzebowanie na to, by być na bieżąco z wydarzeniami z życia klubu, jest olbrzymie” – powiedział Tomasz Sadłecki, dyrektor projektów klubowych w Widzewie.

Darmową aplikację stworzona przez firmę FiveDotTwelve w wersji na system Android znaleźć można w Sklepie Play, gdzie po pierwszej dobie obecności znalazła się na drugim miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji sportowych. Wkrótce dostępna będzie również w wersji na system IOS.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh