Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu projektowi interaktywnemu “Widzew Bliżej”, szybko stała się hitem Internetu. W 24 godziny produkt klubu ściągnęło ponad pięć tysięcy użytkowników. 

Wielu kibiców pobrało ją jeszcze w trakcie trwania spotkania przedstawicieli Widzewa z dziennikarzami i na gorąco dzieliła się swoimi opiniami, między innymi za pośrednictwem Twittera. Ogólny wydźwięk nie pozostawiał złudzeń – Widzew zaprezentował produkt, na który jego kibice dawno czekali, i z którego chętnie zamierzają korzystać.

Aplikację, która w momencie publikacji na oficjalnej stronie internetowej Widzewa (www.widzew.com) artykułu, galerii czy materiału wideo, natychmiast dostarcza nową treść do urządzenia mobilnego, ale też umożliwia zwolnienie miejsca na stadionie czy obejrzenie transmisji na żywo z meczu, pobrało w pierwszej dobie od jej zaprezentowania już ponad pięć tysięcy użytkowników.

– “To świetny wynik. Mieliśmy nadzieję, że aplikacja zainteresuje naszych kibiców, ale aż pięć tysięcy pobrań w ciągu pierwszej doby znacznie przekroczyło nasze założenia i potwierdziło, że zapotrzebowanie na to, by być na bieżąco z wydarzeniami z życia klubu, jest olbrzymie” – powiedział Tomasz Sadłecki, dyrektor projektów klubowych w Widzewie.

Darmową aplikację stworzona przez firmę FiveDotTwelve w wersji na system Android znaleźć można w Sklepie Play, gdzie po pierwszej dobie obecności znalazła się na drugim miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji sportowych. Wkrótce dostępna będzie również w wersji na system IOS.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›