Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aplikacja Lecha zapewnia dodatkowe atrakcje na Inea Stadionie

Lech Poznań wprowadził kolejne udoskonalenia w swojej aplikacji, za ich pomocą kibice na stadionie uzyskają specjalne komunikaty.

INEA Stadion to pierwszy obiekt sportowy w Polsce, na którym zainstalowano infrastrukturę IoT, niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i odnotowującą bardzo dynamiczny wzrost zainteresowania w Europie. Mowa o nadajnikach, które za pomocą sygnału Bluetooth wysyłają do urządzeń mobilnych najróżniejsze komunikaty.

„W USA beacony ma już 93% stadionów baseballowych, 75% futbolowych, 53% do gry w koszykówkę i 46% hokejowych. Obecnie ponad 80% posiadaczy karnetów Orlando Magic korzysta z klubowej aplikacji, która współpracuje z infrastrukturą IoT. Popularność takiego oprogramowania w połączeniu z sygnałem Bluetooth podnosi efektywność komunikacji i, co ważne dla samych klubów, ogranicza inne, zbędne już wydatki reklamowe” – tłumaczy Krzysztof Łuczak, ekspert z poznańskiej firmy technologicznej Proxi.cloud, która odpowiada za wdrożenie oprogramowania i dostarczenie sprzętu na Bułgarską.

– „W ten właśnie sposób chcemy rozwijać kolejny kanał komunikacji z kibicami” – przyznaje Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Lecha Poznań. Zainstalowane na terenie całego stadionu tzw. beacony w połączeniu z aplikacją na urządzenia mobilne (telefony, tablety itd.) mają być nośnikiem informacji o najróżniejszym charakterze, zarówno newsowym, handlowym, jak i badawczym. – „W sumie na INEA Stadionie znalazły się 54 nadajniki, których zasięg obejmie nie tylko trybuny, ale również kasy, czy bramy wejściowe. Kibice korzystający z aplikacji mobilnej już kilkakrotnie mieli okazję odebrać informację powitalną na Bułgarskiej. Wkrótce komunikaty wysyłane za pośrednictwem beaconów będą rozwijane, dzięki czemu kibice zyskają zupełnie nowy kanał komunikacyjny z klubem” – wyjaśnia Starczewski.

Oznacza to, że osoby posiadające aplikację Kolejorza wchodząc na INEA Stadion będą mogły otrzymać w formie krótkiej informacji składy meczowe drużyn, ciekawe cytaty piłkarzy i trenerów, oferty handlowe, rabaty, a także badania opinii, czy ankiety. To usługa, która będzie dostępna tylko dla kibiców przebywających w bezpośrednim sąsiedztwie beaconów, taka możliwość nie będzie przysługiwać telewidzom czy internautom.

„Jesteśmy narodem otwartym na innowacje, zwłaszcza te, które podnoszą komfort życiowy. Świadczy o tym fakt, że jako jeden z dwóch krajów na świecie, obok Turcji, chętnie korzystamy z płatności zbliżeniowych. Polacy uwielbiają promocje i akcje rabatowe. Perspektywa dodatkowych korzyści dla użytkowników aplikacji ulubionej drużyny powinna być zatem również atrakcyjna. Dlatego, warto aby za poznańskim przykładem poszły kolejne obiekty sportowe w naszym kraju” – kończy ekspert z Proxi.cloud.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›