Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aplikacja Lecha z biletami na iOS i Android

Kibice Lecha korzystający z telefonów czy tabletów działających na systemie iOS od teraz mają bardzo wygodny dostęp do zakupu wejściówek na mecze „Kolejorza”.

Z aplikacją Lech Bilety w kilku krokach kibice kupią wejściówkę lub karnet na każdy mecz Kolejorza, korzystając jedynie z telefonu wejdą na trybuny Stadionu Poznań. Co ważne, za bilet zapłacą nie odrywając rąk od swojego smartfona, bo narzędzie wykorzystuje najnowocześniejsze metody e-płatności dostarczone przez PayU.

– „Od kilku miesięcy pracowaliśmy nad aplikacją na systemy iOS, dlatego niezmiernie się cieszymy, że teraz każdy posiadacz urządzań działających na tym systemie, a także na Androidzie może bez problemu zainstalować aplikację i w prosty sposób nabyć bilet na mecze Kolejorza” – mówi Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów.

– „Aplikacja została stworzona przez firmę Roboticket przy współpracy z Lechem Poznań. Co jest nie bez znaczenia, jest efektem wieloletniej współpracy dwóch poznańskich firm, dzięki której kibice Lecha Poznań od blisko 3 lat wchodzą na trybuny stadionu jedynie przy użyciu telefonu” – dodaje.

Osoby, które nabędą wejściówki przez Lech Bilet mogą wejść na trybuny Stadionu Poznań korzystając jedynie z telefonu. Czytniki mobilne znajdują się przy 20 kołowrotkach.

– „Oddajemy w ręce kibiców pierwszą wersję nowej aplikacji mobilnej Roboticket, jednocześnie zapewniając, że to dopiero początek naszej drogi w kierunku rozwiązań mobilnych w ticketingu dla Lecha Poznań” – zapewnia Michał Pyda z firmy Roboticket.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›