Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anwil Włocławek zaprezentował nowy logotyp

Anwil Włocławek dokonał zmian w wyglądzie swojego herbu klubowego.

Kiedy w 2004 r. po sparingowym meczu Anwil Włocławek – Prokom Trefl Sopot trener Eugeniusz Kijewski skomentował grę włocławian słowami: „Koszykarze Anwilu rzucili się na nas jak rottwailery” – z pewnością nie zdawał sobie sprawy, że da początek niezwykłej historii.

Pierwszym akcentem związanym z nowym przydomkiem dla włocławskiej ekipy była klubowa maskotka „Roti”, która zadebiutowała na parkiecie Hali Mistrzów w 2005 roku. Pięć lat później rottweiler na stałe zagościł w herbie klubu.

Przed sezonem 2018/2019 rottweiler w logo włocławskiego klubu przechodzi zmianę. Nie szczerzy kłów, bo każdy rywal czuje przed nim respekt. Wyraz jego oczu i pyska zyskał na powadze. Zmiany miały na celu pokazanie, że pies będący symbolem włocławskiego zespołu to dojrzały i doświadczony przedstawiciel swojej rasy. W logo pojawiła się druga gwiazdka symbolizująca drugi tytuł Mistrza Polski. Znak zyskał nowe pro­por­cje, a także bardziej nowoczesną typografię.

Autorem projektu jest Kamil Doliwa z Lunatic Agency, który wcześniej projektował logotypy Energa Czarnych Słupsk, AZS Koszalin, Twardych Pierników Toruń, ale także Panthers Wrocław, Lowlanders Białystok oraz Angels Toruń.

Kamil Doliwa stworzy także całą księgę znaku oraz identyfikację wizualną na bazie nowego logotypu Klubu Koszykówki Włocławek. Co za tym idzie – spójną koncepcję graficzną kibice będą mogli oglądać na strojach zespołu, klubowych grafikach w komunikacji w mediach społecznościowych, klubowym autokarze czy gadżetach, które wkrótce trafią do sprzedaży w Anwil Fan Corner.

Anwil Włocławek /From Official Website

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›