fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ANWIL niezmiennie z klubem z Włocławka

Zarząd ANWIL S.A. oraz Zarząd Klubu Koszykówki Włocławek S.A. podpisały list intencyjny dotyczący gotowości zawarcia umowy sponsoringowej na kolejne trzy sezony.

Zarząd ANWIL S.A. oraz Zarząd Klubu Koszykówki Włocławek S.A. podpisały list intencyjny dotyczący gotowości zawarcia umowy sponsoringowej na kolejne trzy sezony, tj. 2018/2019, 2019/2020 oraz 2020/2021. Zgodnie z treścią tego dokumentu, włocławska spółka z Grupy ORLEN ma zamiar towarzyszyć zespołowi Anwil Włocławek na krajowych oraz europejskich parkietach. Podpisanie listu umożliwi KKW S.A. udział w rozgrywkach Basketball Champions League, do których zespoły mogą zgłaszać swój akces do 22 czerwca włącznie.

Tryumf Anwilu Włocławek w rozgrywkach Energa Basket Liga w sezonie 2017/2018 sprawił, że Rottweilery uzyskały prawo do gry w europejskich pucharach. Jednak, aby ich udział stał się faktem, KKW S.A. musiał mieć zapewnione solidne postawy finansowe. Te ponownie zagwarantuje strategiczny sponsor drużyny – ANWIL. Jako że termin zgłoszenia drużyny do rozgrywek Basketball Champions League upływał 22 czerwca, a więc jeszcze w czasie obowiązywania umowy sponsoringowej zawartej pomiędzy chemiczną firmą a Klubem w czerwcu 2015 r., to spółka zdecydowała się na podpisanie z nim listu intencyjnego.

– “Jako sponsor strategiczny, towarzyszący KKW od 1997 r., bardzo cieszymy się, że Anwil Włocławek po 15 latach ponownie sięgnął po złoto w Polskiej Lidze Koszykówki. Mamy jednak nadzieję, że osiągnięty sukces jest zapowiedzią kolejnych w nadchodzących sezonach – nie tylko w starciu z elitą krajowych drużyn, ale także Starego Kontynentu. Dlatego, aby umożliwić Rottweilerom udział w zmaganiach sportowych z rywalami z Europy, podpisaliśmy list intencyjny, który jest dla nich – obok tytułu Mistrza Polski – biletem wstępu do rozgrywek Basketball Champions League” – powiedziała Agnieszka Żyro, Prezes Zarządu ANWIL S.A.

– “Spółka ANWIL po raz kolejny udowodniła, że jest wyrozumiałym oraz hojnym sponsorem, doceniającym wysiłki drużyny na rzecz osiągnięcia doskonałości sportowej i organizacyjnej Klubu. Tempo, a także intensywność prac nad powstaniem treści listu intencyjnego oraz zapisów nowej umowy sponsoringowej interpretuję jako zapowiedź dalszego zacieśnienia współpracy pomiędzy KKW a jego sponsorem strategicznym.” – podkreślił Arkadiusz Lewandowski, Prezes Klubu Koszykówki Włocławek S.A.​

W liście intencyjnym strony zadeklarowały wolę zawarcia umowy sponsoringowej na okres trzech kolejnych sezonów rozgrywek, tj. 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 zarówno Polskiej Ligi Koszykówki S.A., jak i pucharów europejskich. Zasady współpracy zostaną ustalone w toku negocjacji najpóźniej do 30 czerwca 2018 r.

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI