Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anna Pabiś zostaje Dyrektorką działu marketingu i PR w Odrze Opole

Od 22 lipca Odra Opole będzie miała nowego dyrektora marketingu i PR. Zostanie nim Anna Pabiś, zastępując Damiana Juszczyka, który rozstał się z Oleską z końcem marca.

Anna Pabiś będzie odpowiedzialna m.in. za nadzór i kreowanie działań z zakresu marketingu, PR, sprzedaży, koordynacji spraw medialnych klubu czy przygotowywanie konferencji prasowych. Ponadto do jej obowiązków należeć będzie obsługa eventów oraz budowanie długofalowych relacji B2B oraz B2C.

„Praca na rzecz klubu piłkarskiego Odry Opole to wyzwanie, które bardzo mnie cieszy. Zawodowo od lat jestem związana z zarządzaniem projektami marketingowymi, realizacjami kampanii PR, negocjowaniem, budowaniem długofalowych relacji B2B czy współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Wierzę, że zdobyte doświadczenie przełoży się na efektywność działań w dziale marketingu Odry Opole” – mówi Anna Pabiś.

Anna Pabiś od najmłodszych lat jest związana z Opolszczyzną. Urodziła się w Strzelcach Opolskich, wychowała w rodzinnych Głuchołazach, a w wieku 19 lat przeprowadziła się do Opola, gdzie ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego. Jest również absolwentką studiów podyplomowych Uniwersytetu Jagielońskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Szerszej opolskiej publiczności, Pabiś jest znana jako organizator wojewódzkiego konkursu Miss i Mister Opolszczyzny. Dzięki jej zaangażowaniu i tytanowej pracy, wydarzenie stało się prestiżowe i na stałe zagościło w kalendarzu imprez promocyjnych Miasta Opola, ściśle współpracując z Wydziałem Promocji.

Swoją karierę zaczynała w świecie reklamy i modelingu w Polsce i za granicą. Po kilku latach wróciła do Opola, gdzie zaangażowana była w duże projekty na terenie miasta i województwa, ściśle związane z marketingiem i wizerunkiem PR. Jako specjalista ds. marketingu i komunikacji pracowała m.in. w firmie Stegu w Jełowej czy w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu. Chcąc rozwijać swoje umiejętności wyjechała do Krakowa, gdzie pracowała jako samodzielny Project Manager w jeden z najlepszych agencji kreatywno-marketingowych. W pracy jest bardzo zaangażowana i wymagająca. Prywatnie to wulkan energii i pomysłów. Ciekawostką jest, że w wieku 18 lat jako sędzia liniowy czynnie uczestniczyła w spotkaniach piłki nożnej.

Najnowsze

Łomża wraca do szczypiornistów z Kielc

KS Vive Handball Kielce SA ponownie nawiązał współpracę z marką Łomża, która powróci jako sponsor drużyny i będzie widoczna na ...

Całość ›

Innteo na koszulkach Stomilu

Główny Sponsor Stomilu Olsztyn, czyli Innteo zostaje z "Dumą Warmii" na kolejny rok Umowa sponsorska została przedłużona, w ...

Całość ›

Nowy Zarząd Widzewa

Decyzją Rady Nadzorczej Widzew Łódź SA od dnia 23 maja nowy Zarząd będą tworzyli Michał Rydz i Maciej Szymański Stanowisko ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›