Anna Lewandowska została ambasadorką marki wody – Kinga Pienińska
Kinga Pienińska od sierpnia zeszłego roku należy do portfolia Oshee, która przejęła całość udziałów w firmie łącznie z pracownikami. Już wtedy zapowiadano wzrost świadomości marki i rozwój sieci dystrybucji. Wspomniane plany zaczynają być realizowane, czego dowodem jest pozyskanie nowego ambasadora marki, Anny Lewandowskiej.
Współpraca z trenerką fitness obejmie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne elementy mające promować zdrowy tryb życia i odżywianie. Wizerunek Lewandowskiej znajdzie się też na butelkach Kingi Pienińskiej.
– „Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny” – uzasadnia Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.
Źródło: Wirtualne Media