Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anna Lewandowska Prezesem Olimpiad Specjalnych Polska

Anna Lewandowska została wybrana prezesem Olimpiad Specjalnych Polska na kolejną kadencję. Znakomita sportsmanka od dwóch lat kieruje największym w naszym kraju stowarzyszeniem dla zawodników z niepełnosprawnością intelektualną.

– „Cieszę się, że nadal będę mogła wspierać Olimpiady Specjalne Polska i jej zawodników jako Prezes. Razem walczmy dalej i okazujmy sobie SZACUNEK, na który każdy z nas zasługuje” – powiedziała Anna Lewandowska.

Anna Lewandowska jest Mistrzynią Świata, Europy i Polski w karate tradycyjnym. Zdobyła aż 38 medali – w tym tytuł Mistrzyni Świata w kumite drużynowym. Propaguje zdrowy styl życia, jest twórczynią Healthy Teamu, który skupia wykwalifikowanych trenów personalnych, instruktorów oraz pasjonatów zdrowego stylu życia z Polski i zagranicy.

Misją Anny Lewandowskiej w Olimpiadach Specjalnych jest silne przebicie się do świadomości jak największej liczby Polaków z informacjami, że każdego dnia tysiące sportowców z niepełnosprawnością intelektualną – zawodników Olimpiad Specjalnych Polska, wybiega na boiska, korty i baseny. Jej długofalowym celem jest zachęcenie Polaków do kibicowania sportowcom Olimpiad Specjalnych na zawodach oraz uzmysłowienie im, że Olimpiady Specjalne są trzecim filarem ruchu olimpijskiego, a sportowcy z niepełnosprawnością intelektualną, tak jak pełnosprawni olimpijczycy i paraolimpijczycy reprezentują nasz kraj i zdobywają dla nas medale.

Nowymi członkami Komitetu Krajowego zostali: Maria Ptak związana z największym centrum targowo-wystawienniczym w Europie Środkowo–Wschodniej Ptak Warsaw Expo, dyrektor największych targów sportowych w Polsce Go Active Show, oraz Marek Szafarz, partner zarządzający agencji marketingowej Mediasplit, wcześniej przez piętnaście lat Dyrektor ds. marketingu Grupy TVN.

W Komitecie Krajowym są również: Halina Andrzejak, zawodniczka; Grzegorz Kurkowski, wiceprezes ds. organizacji; Dariusz Wosz, wiceprezes ds. finansów; Elżbieta Madejska, wiceprezes ds. sportu; Anna Kozak-Zapała, członek rodziny zawodnika; członkowie niefunkcyjni: Maciej Michalski, Piotr Iszczek, Jacek Jamroz, Andrzej Myśliwiec, Róża Banasik-Zarańska.

– „Bardzo się cieszę, że do naszego Komitetu dołączyli świetni fachowcy. Wielkie serca naszych trenerów, działaczy i wolontariuszy potrzebują wsparcia biznesowego i marketingowego – tylko wtedy nasza organizacja może jeszcze szybciej rozwijać się i stawać się coraz atrakcyjniejszym parterem dla firm i instytucji” – powiedziała Joanna Styczeń-Lasocka, dyrektor generalny Olimpiad Specjalnych Polska.

 

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh