Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anna Jagaciak – Michalska jeździ Lexusem

Polska lekkoatletka Anna Jagaciak-Michalska został ambasadorką salonu Lexus w Łodzi.

Anna Jagaciak-Michalska specjalizująca się w skoku w dal oraz trójskoku znalazła nowego partnera. Zawodniczka związała się z umową z salonem Lexus Łódź. W ramach współpracy Jagaciak-Michalska zyskała nowego luksusowego SUV’a marki Lexus. Na nową, poliftingową wersję NXa została zaprojektowana specjalna okleina, która nawiązuje do Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio, podczas których lekkoatletka będzie reprezentować Polskę.

– “Cieszymy się, że Ania została Ambasadorką naszej marki i salonu Lexusa w Łodzi. Trzymamy kciuki za jej ciężką pracę na treningach i życzymy samych sukcesów na mityngach lekkoatletycznych w Polsce, jak i za granicą.” – współpracę komentują na swoim profilu Facebook przedstawiciele salonu.

 

Najnowsze

Dominik Urbanik tymczasowym Prezesem GKS-u Tychy

Dominik Urbanik pełni obecnie obowiązki prezesa Klubu Piłkarskiego GKS Tychy SA Adwokat jest członkiem rady nadzorczej tyskiego klubu ...

Całość ›

Fortuna oficjalnym sponsorem Stomilu Olsztyn

Firma bukmacherska Fortuna została Oficjalnym Sponsorem Stomilu Olsztyn Umowa z nowym sponsorem będzie obowiązywać co najmniej do ...

Całość ›

Marka STIHL nowym Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy W ramach ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›