Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anna Jagaciak – Michalska jeździ Lexusem

Polska lekkoatletka Anna Jagaciak-Michalska został ambasadorką salonu Lexus w Łodzi.

Anna Jagaciak-Michalska specjalizująca się w skoku w dal oraz trójskoku znalazła nowego partnera. Zawodniczka związała się z umową z salonem Lexus Łódź. W ramach współpracy Jagaciak-Michalska zyskała nowego luksusowego SUV’a marki Lexus. Na nową, poliftingową wersję NXa została zaprojektowana specjalna okleina, która nawiązuje do Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio, podczas których lekkoatletka będzie reprezentować Polskę.

– “Cieszymy się, że Ania została Ambasadorką naszej marki i salonu Lexusa w Łodzi. Trzymamy kciuki za jej ciężką pracę na treningach i życzymy samych sukcesów na mityngach lekkoatletycznych w Polsce, jak i za granicą.” – współpracę komentują na swoim profilu Facebook przedstawiciele salonu.

 

Najnowsze

Kopalnia Wapienia Morawica nowym sponsorem Korony Kielce

Kopalnia Wapienia Morawica została nowym sponsorem Korony Kielce, uroczyste wręczenie certyfikatu oraz odbyło się podczas Śniadania ...

Całość ›

Agencjatlumaczen.pl pojedzie z Wybrzeżem w sezonie 2019

Sieć biur agencjatlumaczenpl to kolejna firma, która zdecydowała się przedłużyć współpracę z GKŻ Wybrzeże Będzie to już ...

Całość ›

GKS opublikował siatkarski klip

Utwór, który towarzyszy siatkarzom GKS-u Katowice "Siatkarska GieKSa - Zaczynamy mecz" podczas każdego meczu w tym sezonie, doczekał ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kopalnia Wapienia Morawica nowym sponsorem Korony Kielce.
#sponsoringsport #koronakielce #pilkanozna https://t.co/EvXoOLGNLg

https://t.co/JM3xkXgeVr pojedzie z Wybrzeżem w sezonie 2019.
#sponsoringsport #wybrzegdansk #zuzel https://t.co/9wsQuUnYBK