Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anioły idą do szkoły

Spółka Ekstraklasa S.A. wraz ze stowarzyszeniem “Piękne Anioły” przygotowuje specjalną zbiórką artykułów szkolnych. 

Spółka zarządzająca ligą piłkarską w Polsce często organizuje i współtworzy akcje społeczne. W związku ze zbliżającym się rozpoczęciem roku szkolnego włączyła się w zbiórkę przyborów szkolnych dla dzieci. Partnerami akcji jest stowarzyszenie “Piękne Anioły” a także Rzecznik Praw Dziecka. W ramach wspólnych działań kibice klubów LOTTO Ekstraklasy przed spotkaniami swoich drużyn przyniosą przybory szkolne dla potrzebujących dzieci.

– Stowarzyszenie Piękne Anioły stawia sobie za cel pomoc dzieciom dorastającym w szczególnie trudnych warunkach. Chcemy uczynić ich świat bardziej kolorowym i radosnym – przywrócić im dzieciństwo, dlatego co roku w sierpniu przeprowadzamy akcję pod nazwą „Anioły idą do szkoły”. Przez cały miesiąc organizujemy zbiórki artykułów szkolnych, aby potem obdarować nimi najbardziej potrzebujące dzieci. Kulminacja nastąpi w ostatni weekend sierpnia, kiedy dzięki współpracy z Ekstraklasą S.A. dołączą do niej kluby LOTTO Ekstraklasy wraz z swoimi kibicami – mówi Agata Kowalska ze Stowarzyszenie Piękne Anioły.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD