Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Allianz kończy współpracę z Górnikiem Zabrze

Zakończyła się trwająca niemal dwanaście lat współpraca Górnika z firmą Allianz Polska. Była to jedna z najdłuższych sponsorskich kooperacji nie tylko w przypadku 14-krotnego Mistrza Polski, ale i w najnowszej historii polskiej Ekstraklasy.

Decyzja o rozpoczęciu długofalowej współpracy zapadła w maju 2007 roku, czyli w czasie, gdy Klub borykał się z dużymi problemami organizacyjnymi i finansowymi. Zaangażowanie i współpraca sponsora z właścicielem Górnika – miastem Zabrze, okazały się w tym okresie kluczowe dla przetrwania, a następnie rozwoju Klubu.

– “Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem” – mówi Bartosz Sarnowski, prezes Klubu – “Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej.”

W całym okresie zaangażowania w Klub marka sponsora była eksponowana między innymi na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED, materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła wiele obu stronom wiele pozytywnych efektów, co podkreśla Michał Podogrodzki dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska: – “Po blisko 12 latach Allianz Polska kończy współpracę z klubem piłkarskim Górnik Zabrze. Współpraca z klubem trwająca dłużej niż dekadę przynosiła obydwu stronom obopólne korzyści. Z tego miejsca dziękujemy piłkarzom, kibicom i zarządowi klubu za te wszystkie lata i sportowe emocje.”

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt