Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Allianz kończy współpracę z Górnikiem Zabrze

Zakończyła się trwająca niemal dwanaście lat współpraca Górnika z firmą Allianz Polska. Była to jedna z najdłuższych sponsorskich kooperacji nie tylko w przypadku 14-krotnego Mistrza Polski, ale i w najnowszej historii polskiej Ekstraklasy.

Decyzja o rozpoczęciu długofalowej współpracy zapadła w maju 2007 roku, czyli w czasie, gdy Klub borykał się z dużymi problemami organizacyjnymi i finansowymi. Zaangażowanie i współpraca sponsora z właścicielem Górnika – miastem Zabrze, okazały się w tym okresie kluczowe dla przetrwania, a następnie rozwoju Klubu.

– „Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem” – mówi Bartosz Sarnowski, prezes Klubu – „Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej.”

W całym okresie zaangażowania w Klub marka sponsora była eksponowana między innymi na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED, materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła wiele obu stronom wiele pozytywnych efektów, co podkreśla Michał Podogrodzki dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska: – „Po blisko 12 latach Allianz Polska kończy współpracę z klubem piłkarskim Górnik Zabrze. Współpraca z klubem trwająca dłużej niż dekadę przynosiła obydwu stronom obopólne korzyści. Z tego miejsca dziękujemy piłkarzom, kibicom i zarządowi klubu za te wszystkie lata i sportowe emocje.”

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›