Allianz kończy współpracę z Górnikiem Zabrze
Zakończyła się trwająca niemal dwanaście lat współpraca Górnika z firmą Allianz Polska. Była to jedna z najdłuższych sponsorskich kooperacji nie tylko w przypadku 14-krotnego Mistrza Polski, ale i w najnowszej historii polskiej Ekstraklasy.
Decyzja o rozpoczęciu długofalowej współpracy zapadła w maju 2007 roku, czyli w czasie, gdy Klub borykał się z dużymi problemami organizacyjnymi i finansowymi. Zaangażowanie i współpraca sponsora z właścicielem Górnika – miastem Zabrze, okazały się w tym okresie kluczowe dla przetrwania, a następnie rozwoju Klubu.
– „Pragnę podziękować firmie Allianz Polska – zarówno władzom, jak i pracownikom, którzy przez ten cały długi okres byli zaangażowani we współpracę z Górnikiem” – mówi Bartosz Sarnowski, prezes Klubu – „Podkreślić należy, że Górnik mógł liczyć na zaangażowanie firmy Allianz, również w tych gorszych sportowo latach, a takich przyjaciół cenić należy najbardziej.”
W całym okresie zaangażowania w Klub marka sponsora była eksponowana między innymi na przedniej części koszulek meczowych, bandach LED, materiałach drukowanych. Współpraca przyniosła wiele obu stronom wiele pozytywnych efektów, co podkreśla Michał Podogrodzki dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska: – „Po blisko 12 latach Allianz Polska kończy współpracę z klubem piłkarskim Górnik Zabrze. Współpraca z klubem trwająca dłużej niż dekadę przynosiła obydwu stronom obopólne korzyści. Z tego miejsca dziękujemy piłkarzom, kibicom i zarządowi klubu za te wszystkie lata i sportowe emocje.”