Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Allianz globalnym partnerem Ruchu Olimpijskiego i Ruchu Paraolimpijskiego

Allianz rozpoczął ośmioletnie, światowe partnerstwo z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim, potwierdzając tym samym swoje wieloletnie zaangażowanie w sport, opierające się m.in. na współpracy z Ruchem Paraolimpijskim, która globalnie trwa od 14 lat.

– „Allianz z dumą wspiera Ruch Olimpijski i Ruch Paraolimpijski jako Oficjalny Partner Ubezpieczeniowy. Jako zwolennik i partner ekosystemu sportowego oraz poprzez wspólne podstawowe wartości, takie jak doskonałość, przyjaźń, integracja i szacunek, Allianz i 147 000 naszych pracowników z radością troszczy się o sportowców, ich rodziny i ich ambicje” – powiedział Oliver Bäte, dyrektor generalny Allianz SE.

– „To dla nas zaszczyt i ogromne wyróżnienie, że jako jedna z nielicznych marek na całym świecie możemy wspierać Ruch Olimpijski i Ruch Paraolimpijski. Bycie oficjalnym ubezpieczycielem tak ważnego przedsięwzięcia jakim są Igrzyska Olimpijskie, możliwość aktywnego uczestnictwa w zmaganiach sportowców i przede wszystkim dołączenie do prestiżowego grona partnerów jest szansą dla Allianz w Polsce” – mówi Matthias Baltin, CEO, Allianz Polska.

Wszystkie inicjatywy realizowane w najbliższych latach w Allianz opierać się będą na platformie komunikacyjnej „Przy Tobie, gdy patrzysz w przyszłość. To wspólny mianownik wszystkich działań ubezpieczyciela związanych z Partnerstwem.

– „Sport to nie tylko wielkie emocje przeżywane wraz ze sportowcami. To przede wszystkim wspólnota, współpraca i zaangażowanie. Dajemy klientom poczucie pewności i stabilności, dzięki naszemu doświadczeniu, produktom i jakości obsługi. Chcemy być wsparciem dla naszych klientów, cokolwiek przyniesie im jutro i to będziemy podkreślać w naszych działaniach komunikacyjnych. Chcemy pokazać, że jesteśmy silną drużyną – pracowników Allianz Polska, naszych agentów, klientów, partnerów biznesowych, sportowców” – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Komunikacji i PR, Allianz Polska.

W ramach działań ubezpieczyciel będzie aktywnie współpracował z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz kontynuuje już rozpoczęte inicjatywy z Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Partnerstwo obejmuje lata 2021-2028.

– „W ciągu naszego partnerstwa będziemy realizować różnego rodzaju inicjatywy, zarówno dla naszych agentów jak i dla naszych klientów, które będą związane z Ruchami Olimpijskim i Paraolimpijskim. Chcemy być aktywnym uczestnikiem ekosystemu sportowego przez kolejne lata” – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor Market Management, Allianz Polsk

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›