Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

AliExpress pozostaje sponsorem Lecha

AliExpress, globalny lider handlu internetowego, pozostaje sponsorem Lecha Poznań. Nowa umowa będzie obowiązywać przez najbliższe trzy lata, do czerwca 2024.

Współpraca Kolejorza z AliExpress rozpoczęła się w październiku 2020 roku i przed kilkoma dniami globalny lider handlu internetowego – po zbadaniu efektywności działań – wspólnie z klubem podjął decyzję o kontynuowaniu partnerstwa. Warto również zauważyć, że marka ta jest coraz bardziej obecna na rynku sportowym. Po podpisaniu umowy z Lechem Poznań, wiosną 2021 roku AliExpress rozpoczął współpracę z Olympique Lyon oraz Sevillą FC.

Kolejne trzy lata działań Kolejorza z globalnym liderem handlu internetowego będzie w trochę zmienionej formule. W poprzednim sezonie logo AliExpress znajdowało się na spodenkach graczy Lecha Poznań, a od startu ligowych rozgrywek nastąpi zmiana. – “Znak AliExpress wprawdzie zniknie ze strojów lechitów, ale marka nadal będzie obecna w przestrzeniach poznańskiego stadionu, m.in. na bandach reklamowych. Nowa umowa, którą niedawno podpisaliśmy, obejmuje najbliższe 36 miesięcy i można śmiało powiedzieć, że jest bardzo korzystna dla obu podmiotów” – wyjaśnia Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań. – “Na spodenkach graczy Kolejorza wraz ze startem ligowych rozgrywek pojawi się nowa marka. A jaka? To ujawnimy już w najbliższych dniach” – dodaje.

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim oraz francuskim.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›