AliExpress pozostaje sponsorem Lecha
AliExpress, globalny lider handlu internetowego, pozostaje sponsorem Lecha Poznań. Nowa umowa będzie obowiązywać przez najbliższe trzy lata, do czerwca 2024.
Współpraca Kolejorza z AliExpress rozpoczęła się w październiku 2020 roku i przed kilkoma dniami globalny lider handlu internetowego – po zbadaniu efektywności działań – wspólnie z klubem podjął decyzję o kontynuowaniu partnerstwa. Warto również zauważyć, że marka ta jest coraz bardziej obecna na rynku sportowym. Po podpisaniu umowy z Lechem Poznań, wiosną 2021 roku AliExpress rozpoczął współpracę z Olympique Lyon oraz Sevillą FC.
Kolejne trzy lata działań Kolejorza z globalnym liderem handlu internetowego będzie w trochę zmienionej formule. W poprzednim sezonie logo AliExpress znajdowało się na spodenkach graczy Lecha Poznań, a od startu ligowych rozgrywek nastąpi zmiana. – „Znak AliExpress wprawdzie zniknie ze strojów lechitów, ale marka nadal będzie obecna w przestrzeniach poznańskiego stadionu, m.in. na bandach reklamowych. Nowa umowa, którą niedawno podpisaliśmy, obejmuje najbliższe 36 miesięcy i można śmiało powiedzieć, że jest bardzo korzystna dla obu podmiotów” – wyjaśnia Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań. – „Na spodenkach graczy Kolejorza wraz ze startem ligowych rozgrywek pojawi się nowa marka. A jaka? To ujawnimy już w najbliższych dniach” – dodaje.
Uruchomiony w 2010 r. AliExpress to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim oraz francuskim.