Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Algorand partnerem FIFA

FIFA spotkała się z firmą Algorand zajmującą się technologią blockchain, aby podpisać umowę o sponsorowaniu i partnerstwie technicznym.

Umowa oznacza, że ​​Algorand stanie się oficjalną platformą blockchain FIFA i zapewni oficjalny portfel w technologii blockchain. Zgodnie z umową sponsorską, Algorand będzie regionalnym partnerem FIFA World Cup Qatar 2022™ w Ameryce Północnej i Europie oraz oficjalnym sponsorem FIFA Women’s World Cup Australia i Nowa Zelandia 2023™

W ramach umowy Algorand będzie również pomagać FIFA w dalszym rozwoju strategii zasobów cyfrowych, podczas gdy FIFA zapewni świadczenia sponsorskie, w tym reklamę, ekspozycję w mediach i inne możliwości promocyjne.

Prezes FIFA Gianni Infantino powiedział –„Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z Algorandem. Współpraca jest wyraźnym wskaźnikiem zaangażowania FIFA w ciągłe poszukiwanie innowacyjnych kanałów dla trwałego wzrostu przychodów w celu dalszej reinwestycji z powrotem w piłkę nożną, zapewniając przejrzystość dla naszych interesariuszy i fanów piłki nożnej na całym świecie – kluczowy element naszej Wizji, aby piłka nożna była prawdziwie globalna. Nie mogę się doczekać długiej i owocnej współpracy z Algorand.”

Silvio Micali, założyciel Algorand powiedzial –„To partnerstwo z FIFA, najbardziej rozpoznawalną i wyróżniającą się na świecie organizacją w sporcie, pokaże potencjał, jaki ma blockchain Algorand, i zmieni sposób, w jaki wszyscy doświadczamy światowej gry”.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›