Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aleja szali Jagiellonii

Od soboty na Rynku Kościuszki, w centrum Białegostoku, Kibice Żółto-Czerwonych mogą podziwiać aleję jagiellońskich szali. Ekspozycja 100 szali będzie przypominała o trwających 100. urodzinach Jagiellonii Białystok.

Dzięki współpracy z Powszechną Spółdzielnią Spożywców w Białymstoku nasze szale zostały wywieszone w przejściu między Sklepem Spożywczym Delikatesy a Barem Podlasie (Rynek Kościuszki 15).

„Przygotowanie „Żółto-Czerwonej” alei od początku znajdowało się w harmonogramie obchodów stulecia Klubu. Czegoś podobnego jeszcze nie było. Zależało nam, aby w centrum Białegostoku pojawiły się jagiellońskie akcenty, które będą przypominały mieszkańcom o jubileuszu, a osobom odwiedzającym nasze piękne miasto ukazywały przywiązanie regionu do Jagi. Szal to atrybut każdego Kibica. Wzniesiony wysoko, ma wymiar symboliczny. Obrazuje dumę, symbolizuje więź i oddanie barwom klubowym” – podkreśla dyrektor marketingu w Jagiellonii Białystok, Agnieszka Klim.

„Propozycja Klubu Jagiellonia złożona na ręce Zarządu naszej Spółdzielni bardzo nam się spodobała. Uznaliśmy, że doskonale wpisze się w naszą lokalizację. Z jednej strony początek Alei Blusa, a z drugiej – krajobraz Rynku Kościuszki. To wręcz wymarzone miejsce dla niej. Przede wszystkim naszym celem jest wsparcie obchodów jubileuszowych 100-lecia Klubu Jagiellonia” – mówi Joanna Biała, kierownik marketingu PSS Społem w Białystoku. – „Nasza Spółdzielnia także niedawno obchodziła swoje 120-lecie, więc wiemy, jak ważne jest pokazanie lokalnej społeczności tak zacnych, jak ponad 100-letnie jubileusze, którymi już tylko nieliczne firmy i instytucje mogą się pochwalić. Dodam też, że planujemy wesprzeć sympatyków Jagiellonii promocjami w naszej „starej-nowej” Piwiarni Podlasie, której otwarcie zaplanowaliśmy łącznie z odsłonięciem Alei Szalików. Podlasie to zupełnie nowe miejsce na mapie gastronomicznej miasta, z daniami i deserami przeniesionymi wprost z Astorii i z ciekawą kartą napojów” – dodaje.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›