Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekantor.pl sponsorem tytularnym Battle of Europe

Ekantor.pl dostrzegł rosnący potencjał CroosFit-u, zostając sponsorem Battle of Europe.

Ekantor.pl dołączył do grona sponsorów międzynarodowych mistrzostw CrossFit, które odbędą się w dniach 8-9 lipca na stadionie żużlowym w Zielonej Górze. Battle of Europe to przedsięwzięcie, które łączy w sobie emocje związane ze sportową rywalizacją oraz przyjemność, wynikającą z pomocy innym. W trakcie zawodów odbędzie się akcja charytatywna, której celem będzie zebranie funduszy na wyposażenie powstającego Centrum Zdrowia Matki i Dziecka przy wojewódzkim szpitalu klinicznym w Zielonej Górze.

Battle of Europe to wydarzenie, które przyciągnie zarówno zawodników, jak i pasjonatów tak prężnie rozwijającej się dziedziny sportowej, jaką jest CrossFit. Przez dwa dni zmagań na stadionie żużlowym drużyny Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra uczestnicy zmierzą się z konkurencjami w czterech kategoriach: ELITE WOMEN, ELITE MEN, MASTERS 35+ MEN oraz OPEN. Ich zmagania będzie można obserwować na trybunach, ale również w telewizji. Relacja online dostępna będzie natomiast na Livetoshow.tv. Patronat medialny obejmują Radio Eska oraz Super Express.

– „W trakcie zawodów odbędzie się także akcja charytatywna “Heart of Europe”. Pieniądze zebrane ze sprzedaży biletów na zawody oraz koncert Grzegorza Hrynkiewicza przeznaczone zostaną na wyposażenie wojewódzkiego Centrum Zdrowia Matki i Dziecka, którego budowa rozpocznie się w tym roku. – Cieszymy się, że możemy wesprzeć inicjatywę, której wartości są bliskie tym, realizowane przez naszą markę. Liczymy, że w atmosferze sportowej rywalizacji uda się zebrać niezbędne fundusze” – mówi Kamil Miłkowski, dyrektor finansowy Ekantor.pl.

Źródło: Ekantor.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›