Blachotrapez rozpoczyna kampanię z Kamilem Glikiem
Blachotrapez startuje z kampanią reklamową z nowym ambasadorem, Kamilem Glikiem
Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Blachotrapez, której osią jest nowy spot, z udziałem jednego z najlepszych obrońców świata – Kamila Glika. Akcja reklamowa realizowana jest pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.
Działania prowadzone przez Blachotrapez mają charakter wizerunkowy. Kampania w telewizji, rozpocznie się 10 czerwca, kiedy zostanie rozegrany mecz piłkarski Polska-Rumunia.
Ponadto w ramach działań reklamowych i wizerunkowych firmy w dniu meczu – 10.06.2017 będzie można odwiedzić Strefę Aktywacji Blachotrapez przy Stadionie Narodowym.
Wsparciem dla kampanii reklamowej w telewizji, internecie (www.laczynaspilka.pl) i social media (Facebook) będą także działania konkursowe, prowadzone przed każdym meczem na antenie Radia ZET. Ich celem jest zaangażowanie odbiorców marki do wspólnego kibicowania biało czerwonym.
Kreację spotu przygotowała agencja Heads Advertising z Krakowa. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja.
Źródło: Blachotrapez