Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Akademia Lechii się wzmacnia

Po pierwszym zespole przyszedł czas na Akademię Lechii, właśnie nawiązała współpracę z 4 Invest.
Blisko 200 meczów, sportowe emocje i dążenie do realizacji marzeń o byciu wielkim piłkarzem – z tym zmierzy się ponad 190 dzieci i młodzieży trenujących w Akademii Lechii Gdańsk. Dzięki współpracy w sezonie 2016/2017 z nowym głównym sponsorem Akademii – spółką inwestycyjną 4INVEST, młodzi zawodnicy będą mieć możliwość spełnić swoje sportowe pragnienia. Umowa sponsorska została zawarta podczas zwycięskiego meczu Lechii Gdańsk z Wisłą Kraków w Gdańsku 30 lipca 2016 roku.

Akademia Lechii Gdańsk stanowi integralną nszego część klubu i przywiązuje ogromną wagę do kompleksowego szkolenia nowego pokolenia piłkarzy – ambitnych i dążących do realizacji marzeń. W tej chwili w Akademii szkolonych jest 11 roczników.

– Cieszymy się, że udało się nam zaprosić do współpracy firmę, która wywodzi się z Gdańska. Podpisanie umowy sponsorskiej to ważne wydarzenie w rozwoju naszej Akademii – mówił Brand Manager Lechii Gdańsk Tomasz Koprowski.

– Jestem przekonana, że warto inwestować w młodzież. Bliskie są nam zasady rywalizacji w duchu fair play – dodała Iwona Gabryel – pełnomocnik Zarządu 4 INVEST Sp. z o.o. – Prowadzimy swój biznes w Gdańsku, tu realizujemy nasze inwestycje. Chcemy być także aktywni w innych obszarach, a sport młodych doskonale się do tego nadaje – zaznaczyła.

Pierwszy mecz z logotypem 4Invest na plecach koszulki każdego zawodnika reprezentującego Biało-Zielone barwy w szeregach Akademii Lechii Gdańsk, zostanie rozegrany na szczeblu Centralnej Ligi Juniorów już w sobotę 6 sierpnia o godzinie 11.00 w Zabrzu. Juniorzy starsi Lechii zmierzą się z miejscowym Gwarkiem.

 

4INVEST to związana z Gdańskiem spółka inwestycyjna, realizującą projekty deweloperskie o podwyższonym standardzie. Obecnie realizuje wieloetapowe ekonomiczne osiedle dla młodych w Gdańsku o nazwie Osiedle Hiszpańskie i przygotowuje realizacje o charakterze premium na Wyspie Spichrzów.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD