Ajax i Ziggo przedłużają umowę sponsorską
Ajax i główny sponsor Ziggo przedłużyli istniejący kontrakt sponsorski o rok. Obecna umowa miała obowiązywać do czerwca 2022 r., a nowa umowa do czerwca 2023 r.
Ziggo jest głównym sponsorem Ajax od stycznia 2015 roku i będzie nadal ozdabiać zarówno zestawy Ajax, jak i Jong Ajax do 2023 roku. Ziggo pozostanie również głównym sponsorem Ajax e-Sports. Dodatkowo uwzględniono opcję umożliwiającą potencjalne przedłużenie umowy do czerwca 2025 r. W nadchodzących latach partnerstwo między Ajaxem i Ziggo będzie koncentrować się na oferowaniu ekskluzywnych treści Ajax w Ziggo Sport, a także unikalnym dostępie do klubu zarówno dla klientów Ziggo, jak i Vodafone (obaj należą do grupy telekomunikacyjnej VodafoneZiggo.
Menno Geelen, dyrektor handlowy w Ajax, zauważa: – „Jesteśmy wdzięczni, że Ziggo obdarzył nas zaufaniem. To przedłużenie jest potwierdzeniem ich lojalności. Wsparcie naszego głównego sponsora w tak trudnym okresie jest godne podziwu”.
Marcel de Groot, dyrektor rynku konsumenckiego w VodafoneZiggo, dodał: – „Cieszymy się, że osiągnęliśmy porozumienie z Ajaxem w sprawie tymczasowego przedłużenia umowy. Ajax oznacza najlepsze doświadczenia w sporcie i rozrywce, tak jak my. Chcemy zapewnić naszym fanom a nasi klienci mają jeszcze większy dostęp do Ajax. Dzięki temu rozszerzeniu do lata 2023 r., gdy COVID-19 będzie już za nami, możemy to zrobić ”.