Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ajax będzie promował region Curacao

Ajax i Curaçao Tourist Board podpisały umowę o współpracy, klub będzie promował holenderski region m.in. na rękawku koszulki.

Współpraca rozpoczyna się od stycznia 2020 r. i potrwa do 30 czerwca 2023 r. Po raz pierwszy w historii klub będzie miał partnera widocznego na rękawie koszulek zespołu. Logotyp będzie eksponowany już od najbliższego meczu ze Spartą. Ponadto Curaçao Tourist Board będzie mieć możliwość promowania się na różnych kanałach klubu.

Oprócz ekspozycji poprzez logo koszuli zawodnicy zespołu złożą wizytę na Curaçao. Podczas wizyty na wyspie zostaną zorganizowane różne wydarzenia promocyjne.

Mc William, minister rozwoju gospodarczego na Curaçao: – „Turystyka jest ważnym filarem rozwoju gospodarczego Curaçao. Ta współpraca z Ajaxem jest dobrym sposobem, aby powiedzieć naszej holenderskiej i międzynarodowej grupie docelowej więcej na temat Curaçao jako wszechstronnego miejsca na wakacje. Mamy wieloletnie doświadczenia w globalnym marketingu sportowym, a partnerstwo z Ajax, z ich międzynarodowym zasięgiem i poglądami na przyszłe pokolenia, doskonale pasuje do naszych celów. Cieszymy się na owocną współpracę i przyjęcie zespołu na Curaçao, aby mogli sami przekonać się, ile nasza wyspa ma do zaoferowania. ” „ Witamy w rozszerzeniu ”

Menno Geelen, dyrektor handlowy w Ajax: – „Dla Ajaxu współpraca z Curaçao Tourist Board oznacza mile widziane rozszerzenie naszego portfolio komercyjnego. Wraz z Radą Turystyczną Curaçao zapewnimy, że organizacja osiągnie swoje cele marketingowe dzięki naszej współpracy. Nasz nowy partner zapewnia dochód, który powinien przyczynić się do spełnienia naszego celu strukturalnego – dołączenia do europejskiej czołówki piłki nożnej. Liczymy na długoterminową i udaną współpracę.„

Najnowsze

Windsurfer z Sopotu w gronie ambasadorów Energi

Paweł Tarnowski, windsurfer z Sopockiego Klubu Żeglarskiego, trzykrotny mistrz świata i mistrz Europy, został nowym ambasadorem Energi ...

Całość ›

Znaczek pocztowy 80. Tour de Pologne trafił do obiegu

W siedzibie Poczty Polskiej, został oficjalnie pokazany znaczek pocztowy emisji 80 Tour de Pologne, który 3105 został wprowadzony do ...

Całość ›

Ruchu w Ekstraklasie z nowym systemem biletowym

Ruch wywalczył na boisku awans do PKO BP Ekstraklasy, a wraz z promocją do sportowej elity wspólnie z marką Stellis przygotował nowy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›