Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ajax będzie promował region Curacao

Ajax i Curaçao Tourist Board podpisały umowę o współpracy, klub będzie promował holenderski region m.in. na rękawku koszulki.

Współpraca rozpoczyna się od stycznia 2020 r. i potrwa do 30 czerwca 2023 r. Po raz pierwszy w historii klub będzie miał partnera widocznego na rękawie koszulek zespołu. Logotyp będzie eksponowany już od najbliższego meczu ze Spartą. Ponadto Curaçao Tourist Board będzie mieć możliwość promowania się na różnych kanałach klubu.

Oprócz ekspozycji poprzez logo koszuli zawodnicy zespołu złożą wizytę na Curaçao. Podczas wizyty na wyspie zostaną zorganizowane różne wydarzenia promocyjne.

Mc William, minister rozwoju gospodarczego na Curaçao: – „Turystyka jest ważnym filarem rozwoju gospodarczego Curaçao. Ta współpraca z Ajaxem jest dobrym sposobem, aby powiedzieć naszej holenderskiej i międzynarodowej grupie docelowej więcej na temat Curaçao jako wszechstronnego miejsca na wakacje. Mamy wieloletnie doświadczenia w globalnym marketingu sportowym, a partnerstwo z Ajax, z ich międzynarodowym zasięgiem i poglądami na przyszłe pokolenia, doskonale pasuje do naszych celów. Cieszymy się na owocną współpracę i przyjęcie zespołu na Curaçao, aby mogli sami przekonać się, ile nasza wyspa ma do zaoferowania. ” „ Witamy w rozszerzeniu ”

Menno Geelen, dyrektor handlowy w Ajax: – „Dla Ajaxu współpraca z Curaçao Tourist Board oznacza mile widziane rozszerzenie naszego portfolio komercyjnego. Wraz z Radą Turystyczną Curaçao zapewnimy, że organizacja osiągnie swoje cele marketingowe dzięki naszej współpracy. Nasz nowy partner zapewnia dochód, który powinien przyczynić się do spełnienia naszego celu strukturalnego – dołączenia do europejskiej czołówki piłki nożnej. Liczymy na długoterminową i udaną współpracę.„

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page