Ajax będzie promował region Curacao
Ajax i Curaçao Tourist Board podpisały umowę o współpracy, klub będzie promował holenderski region m.in. na rękawku koszulki.
Współpraca rozpoczyna się od stycznia 2020 r. i potrwa do 30 czerwca 2023 r. Po raz pierwszy w historii klub będzie miał partnera widocznego na rękawie koszulek zespołu. Logotyp będzie eksponowany już od najbliższego meczu ze Spartą. Ponadto Curaçao Tourist Board będzie mieć możliwość promowania się na różnych kanałach klubu.
Oprócz ekspozycji poprzez logo koszuli zawodnicy zespołu złożą wizytę na Curaçao. Podczas wizyty na wyspie zostaną zorganizowane różne wydarzenia promocyjne.
Mc William, minister rozwoju gospodarczego na Curaçao: – „Turystyka jest ważnym filarem rozwoju gospodarczego Curaçao. Ta współpraca z Ajaxem jest dobrym sposobem, aby powiedzieć naszej holenderskiej i międzynarodowej grupie docelowej więcej na temat Curaçao jako wszechstronnego miejsca na wakacje. Mamy wieloletnie doświadczenia w globalnym marketingu sportowym, a partnerstwo z Ajax, z ich międzynarodowym zasięgiem i poglądami na przyszłe pokolenia, doskonale pasuje do naszych celów. Cieszymy się na owocną współpracę i przyjęcie zespołu na Curaçao, aby mogli sami przekonać się, ile nasza wyspa ma do zaoferowania. ” „ Witamy w rozszerzeniu ”
Menno Geelen, dyrektor handlowy w Ajax: – „Dla Ajaxu współpraca z Curaçao Tourist Board oznacza mile widziane rozszerzenie naszego portfolio komercyjnego. Wraz z Radą Turystyczną Curaçao zapewnimy, że organizacja osiągnie swoje cele marketingowe dzięki naszej współpracy. Nasz nowy partner zapewnia dochód, który powinien przyczynić się do spełnienia naszego celu strukturalnego – dołączenia do europejskiej czołówki piłki nożnej. Liczymy na długoterminową i udaną współpracę.„