Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 16.04 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym stanowisku Andrzeja Głaza.

4 marca 2019 roku komisja konkursowa w składzie: Dyrektor departamentu Sportu Wyczynowego Anna Kuder, Prezes PZZ Andrzej Supron, Sekretarz PZZ Andrzej Głaz Wiceprezes PZZ Ryszard Niedźwiedzki otworzyła oferty w konkursie na sekretarza generalnego PZZ. Zgłosiło się 7 kandydatów. Po uzupełnieniu dokumentów przez zainteresowanych w ciągu tygodnia na rozmowy kwalifikacyjne zaproszono 3 osoby. Po rozmowach kwalifikacyjnych komisja wyłoniła jedną osobę. 25 marca 2019 roku zarząd Polskiego Związku Zapaśniczego podjął uchwałę numer 166/2019 o wyborze nowego sekretarza generalnego. Zarząd powierzył tę funkcję Agnieszce Roszkiewicz. Andrzej Głaz, który pełnił tę funkcję od 1 lipca 2009 roku, przeszedł na emeryturę.

Agnieszka Roszkiewicz jest magistrem dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji marketing medialny i PR oraz dziennikarstwo online. W Szkole Głównej Handlowej ukończyła studia podyplomowe z zakresu marketingu sportu. W latach 2009-2012 pracowała w Polskim Związku Piłki Nożnej. Była członkiem komitetu ds. mediów w UEFA. Pracowała przy organizacji EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. W 2013 roku Agnieszka Roszkiewicz była koordynatorem mediów i marketingu w trakcie Mistrzostw Świata w Podnoszeniu Ciężarów we Wrocławiu. W ostatnim czasie pełniła funkcję menadżera ds. marketingu i PR w Centrum Medycznym Enel-Med. Była odpowiedzialna za strategię marketingową w klinice enel-sport.

Sekretarz Generalny jest odpowiedzialny w szczególności za organizację pracy biura związku, realizację uchwał i decyzji Walnego Zgromadzeni Delegatów, zarządu i komisji rewizyjnej, organizowanie Walnego Zgromadzenia Delegatów, posiedzeń zarządu, prezydium zarządu i innych organów, przygotowywanie protokołów z Walnego Zgromadzenia Delegatów, posiedzeń zarządu i innych organów PZZ, utrzymywanie kontaktu z członkami związku, federacjami międzynarodowymi i innymi organizacjami, właściwe prowadzenie i zarządzanie sprawami finansowymi, prowadzenie korespondencji, zatrudnianie i zwalnianie pracowników biura.

Najnowsze

Olimpia Grudziadz musi szukać Prezesa

Sylwester Szałkowski przestał pełnić funkcję Prezesa Olimpii Grudziądź, składając rezygnację, mimo, że klub awansowal do ...

Całość ›

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›

Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland Boll Warsaw FIM ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57