Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aforti sponsorem Mieszka Gniezno

Aforti, sponsor Lecha Poznań został również sponsorem Mieszko Gniezno.

– “Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnego klubu od samych podstaw – mówi Maciej Ciesielski, Prezes MKS Mieszko Gniezno. – W odróżnieniu od wielu innych zespołów patrzymy na naszą drużynę kompleksowo. Z takim samym priorytetem traktujemy zarówno seniorów, naszą autorską Akademię Mieszko, jak i sferę organizacyjną. Mamy nadzieję, że dzięki nawiązaniu współpracy z tak uznaną firmą jak Aforti Holding, będziemy mogli postawić kolejne kroki w naszym rozwoju i już niedługo dołączymy do największym klubów w naszym regionie” – dodaje Ciesielski.

– “Współpraca z Mieszkiem Gniezno to kolejny projekt realizowany w ramach Sponsoringowego Projektu Sportowego – autorskiego konceptu Aforti Holding. – Ta współpraca idealnie wpisuje się w strategię naszej marki. Sport i biznes mają wiele wspólnych cech, m.in. samodoskonalenie, wytrwałość w dążeniu do celu czy sumienność. Dlatego jako przedstawiciele biznesu w ramach programu #AfortiSupPORT wspieramy podmioty, które są nam bliskie, a takim klubem z pewnością jest dynamicznie rozwijający się Mieszko Gniezno” – mówi Klaudiusz Sytek, Prezes Zarządu Aforti Holding.

– “Doświadczenie w biznesie nauczyło mnie, że na wszystkie projekty należy patrzeć długoterminowo, dlatego też zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Mieszkiem Gniezno na okres trzech sezonów. Jestem przekonany, że dzięki naszemu wsparciu oraz wymianie doświadczeń, wynikających m.in. z naszej współpracy z Lechem Poznań, gnieźnieński klub wejdzie na jeszcze wyższy poziom i już niedługo będziemy mogli cieszyć się z rozgrywek centralnych w pierwszej stolicy Polski” – dodaje Sytek.

“Piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce i Gniezno z pewnością zasługuje na to, aby mieć drużynę seniorską na poziomie centralnym oraz akademię piłkarską na najwyższym poziomie szkolenia – mówi prezydent Gniezna, Tomasz Budasz. – Staramy się wspierać każdy klub sportowy w mieście, aby wszyscy nasi mieszkańcy mogli rozwijać swoje pasje oraz zwiększać swoją aktywność fizyczną. Ponadto, robimy wszystko, aby klimat wokół miasta oraz naszych drużyn był jak najbardziej pozytywny. Jestem przekonany, że w efekcie pozwoli nam to przyciągnąć największych mecenasów polskiego sportu, jak m.in. Aforti Holding” – podsumowuje Prezydent Budasz.

Celem Sponsoringowego Projektu Sportowego autorstwa Aforti Holding jest wspieranie sportu w każdym kraju, w którym funkcjonuje spółka. Polska firma specjalizująca się w usługach finansowych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ramach swojego programu wspiera m.in. Lecha Poznań, Start Gniezno, Aforti Yujin Drift Team czy też medalistę pływackich Mistrzostw Europy – Kacpra Majchrzaka.

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›