Aforti Sponsorem Strategicznym Lecha
Od nowego sezonu Lech Poznań ma nowego Sponsora Strategicznego. Została nim Grupa Finansowa Aforti Holding, która już od roku współpracuje z Kolejorzem. Przy okazji prezentacji i uroczystego podpisania umowy, podczas konferencji prasowej, zaprezentowane też zostały nowe koszulki meczowe. Kontrakt został zawarty na 3 lata.
– „Lech Poznań jest klubem, który bardzo dynamicznie się rozwija i z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie. Również w świecie biznesu, który często bardzo ostrożnie podchodzi do współpracy z przedstawicielami sportu. Fakt, że Aforti Holding po rocznej współpracy z nami zdecydował się na zwiększenie swojego zaangażowania w Kolejorza, i to na poziomie dotychczas rekordowym dla Klubu, tylko potwierdza, że nasza wizja i obrana przez nas strategia wiodą nas w odpowiednim kierunku” – mówi prezes Karol Klimczak.
Lech i Aforti współpracują ze sobą od lipca 2016 roku. Najbardziej wyróżniającym się elementem partnerstwa był oczywiście logotyp Sponsora Premium, który w sezonie 2016/2017 wyeksponowano na spodenkach meczowych I drużyny Kolejorza. Równocześnie jednak Klub gwarantował Partnerowi świadczenia reklamowe, czy z zakresu hospitality, a także korzystał z niektórych usług oferowanych przez Aforti Holding.
– „Działalność Grupy koncentruje się obecnie wokół rozbudowy pakietu usług kierowanych do firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, rozwoju nowych linii biznesowych oraz poszerzania zasięgu geograficznego. Skupiamy się na dbaniu o jakość i szerokość naszej oferty. Wypracowaliśmy optymalną ścieżkę rozwoju, która przynosi korzyści Grupie i jej Klientom. Naszym celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klientów z sektora MŚP” – mówi Klaudiusz Sytek, Prezes Zarządu Aforti Holding S.A.
Od sezonu 2017/2018 logotyp firmy Aforti pojawi się na froncie koszulek piłkarzy. Będzie też obecny na wszystkich nośnikach reklamowych Klubu, między innymi na bandach reklamowych, ławkach rezerwowych, czy banerze znajdującym się w sektorze buforowym na Trybunie Białasa. Planowane są wspólne akcje dla kibiców Lecha i eventy dla klientów Aforti.
W poniedziałek, przy okazji konferencji prasowej, podczas której oficjalnie podpisano umowę, zaprezentowane zostały nowe koszulki meczowej I drużyny. Prezes Klaudiusz Sytek symbolicznie przekazał też na ręce prezesa Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań, Radosława Majchrzaka, sektorówkę przedstawiającą nowy trykot meczowy Kolejorza.
– „Przede wszystkim pragnę pogratulować prezesom, bo podpisanie umowy pozwoli dalej rozwijać Klub, który jest bardzo ważny dla wielu poznaniaków i Wielkopolan. Wszyscy marzymy o tym, by Lech sięgał po trofea, walczył w Europie i dawał nam powody do dumy. Liczymy też na wiele wspólnych inicjatyw, które wkrótce będziemy mogli przeprowadzić” – mówi Radosław Majchrzak, prezes SKLP.
Nowy Sponsor Strategiczny Lecha Poznań działa na rynku od 2011 roku, kiedy to Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. Oferta Aforti Holding skierowana jest do przedsiębiorców i firm z sektora MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw). W portfelu jej usług znajduje się kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie finansów osobistych i zarządzania kapitałem przedsiębiorstw.
Do Grupy Finansowej Aforti Holding S.A. należą Spółki zależne: Aforti Finance S.A., specjalizująca się w finansowaniu przedsiębiorstw, Aforti Exchange Sp. z o.o., oferująca internetową wymianę walut, Aforti Collections S.A., zajmująca się zarządzaniem należnościami i windykacją, Aforti Corporate Finance S.A., zajmująca się organizacją finansowania dłużnego dla przedsiębiorców, Aforti Capital Sp. z o.o., ukierunkowana na doradztwo finansowe i strategiczne dla firm, oraz Aforti AC Sp. z o.o. odpowiedzialna za relacje inwestorskie. Grupa działa na rynku polskim i rumuńskim, w najbliższym czasie planuje także wejście na inne rynki europejskie.
Źródło: Lech Poznań