Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

AFORTI sponsorem strategicznym GTM Start Gniezno

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego, którym będzie firma Aforti.

W bieżącym sezonie tytuł sponsora strategicznego klubu należeć będzie do AFORTI – grupy finansowej oferującej pożyczki pozabankowe, usługi windykacyjne i faktoringowe dla firm z sektora MSP oraz zarządzającego internetową platformą wymiany walut. Jednocześnie AFORTI zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.

Kontrakt z GTM Start Gniezno to już kolejny projekt z zakresu sponsoringu sportowego, realizowany przez Grupę AFORTI. Od lipca 2017 roku holding finansowy jest sponsorem strategicznym LECHA Poznań. Trzyletnia umowa stanowi kontynuacją wcześniejszej, udanej współpracy Kolejorza z AFORTI, które już w sezonie 2016/2017 było sponsorem premium poznańskiego klubu.

Logo AFORTI – umieszczone na rękawach, nogawkach oraz korpusie – pojawi się na nowych klubowych kombinezonach oraz obszyciach motocykli GTM Start Gniezno już w dniach 7-8 kwietnia 2018 roku, podczas pierwszej w tym sezonie kolejki z udziałem m.in. zawodników gnieźnieńskiego klubu żużlowego, rozgrywanej w ramach 1. Ligi Żużlowej.

Klaudiusz Sytek, prezes Grupy AFORTI nie kryje zadowolenia – “Współpraca z GTM Start Gniezno i tym samym możliwość współtworzenia klubu kontynuującego tak znaczącą, wieloletnią tradycję żużlową, daje nam ogromną satysfakcję. Mamy nadzieję, że rok 2018 okaże się dla naszych zawodników niezwykle udany, a pod skrzydłami AFORTI wspierane przez nas drużyny osiągną kolejne sportowe sukcesy na żużlowym torze.”

– “Cieszymy się z pozyskania nowego sponsora strategicznego dla naszego klubu. Obecność Grupy AFORTI i rozpoczynająca się właśnie współpraca to dla nas ważny krok w kierunku dalszej profesjonalizacji GTM Start. Wprowadzimy wspólnie nowe pomysły, realizować będziemy nowe zadania i pozyskiwać do współpracy kolejnych partnerów. Cieszy nas fakt, że w tak niedługim czasie funkcjonowania naszego klubu pozytywne efekty są tak bardzo widoczne.” – podsumowuje Tomasz Wojciechowski, prezes GTM Start Gniezno.

Aktywność sponsoringowa AFORTI jest zapowiedzią wdrażanego przez Grupę projektu #afortiSupPORT, w ramach którego holding finansowy będzie wspierał kluby sportowe w kraju i za granicą. W kręgu zainteresowań AFORTI znajdą się te dyscypliny, które gwarantują widzom ogromną dawkę sportowych emocji, ale jednocześnie wykraczają poza listę standardowych i popularnych sportów. Sponsor strategiczny GTM Start Gniezno oraz Lecha Poznań stawiać będzie na niszowe, choć widowiskowe dyscypliny.

Klaudiusz Sytek, prezes Grupy AFORTI podkreśla – “Zaangażowanie AFORTI w sponsoring klubów sportowych jest szeroko zakrojoną strategią, którą będziemy skrupulatnie realizować w okresie co najmniej najbliższych kilku lat. Co do zasady, to najbardziej popularne dyscypliny wyznaczają kierunek tego typu aktywności. AFORTI przyjęło nieco odmienną strategię. Dla nas wyznacznikiem nie jest wprost nośność marketingowa, co niecodzienne emocje i sporą dawkę adrenaliny, których dostarcza dana dyscyplina. Interesuje nas to, co mniej oczywiste, niestandardowe, żeby nie powiedzieć – na swój sposób ekstremalne. Różne kraje, różne miejsca, różne dyscypliny i jeden wątek przewodni #afortiSupPORT.”

Równolegle AFORTI będzie inicjatorem autorskiego projektu #afortiMocnyStart, którego wiodącą ideą jest wsparcie młodzieżowych drużyn sportowych oraz indywidualnych, młodych sportowców wykazujących się talentem, zaangażowaniem i wyróżniających się na arenie sportowej nie tylko osiągnięciami, potencjałem sportowym, ale też rodzajem uprawianej dyscypliny.

– “Nie będzie osiągnięć sportowych, jeżeli nie zainwestujemy w młodą kadrę. Sukcesy sportowców to lata ciężkiej pracy, dlatego tak ważne jest to, żeby w sposób profesjonalny przygotowywać do zawodowstwa osoby rozpoczynające dopiero swoją przygodę ze sportem. Chcemy mieć w tym swój udział, dlatego w ramach strategii sponsoringu sportowego przewidzieliśmy program wsparcia młodych sportowców, który planujemy wdrożyć pod hasłem #afortiMocnyStart. Głównym założeniem będzie finansowanie drużyn młodzieżowych, jak ma to już miejsce w przypadku drużyny Juniorów GTM Start Gniezno” – dodaje Paweł Opoka, dyrektor zarządzający sprzedażą Aforti Holding

Program #afortiSupPORT oraz #afortiMocnyStart ruszą oficjalnie – zgodnie z zapowiedzią Grupy AFORTI – jeszcze w 2018 roku.

AFORTI to dynamicznie rozwijająca się grupa finansowa, której celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klienta w zakresie finansów osobistych oraz przedsiębiorstw. W skład holdingu zarządzanego przez Klaudiusza Sytka wchodzą: Aforti Finance – firma świadcząca pozabankowe usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, Aforti Collections – spółka specjalizująca się w zarządzaniu należnościami i procesach windykacyjnych, Aforti Factor oferujący usługi faktoringowe oraz Aforti Exchange – internetowa platforma wymiany walut. Jednocześnie spółka Aforti Holding, należąca również do AFORTI, jest notowana na NewConnect od sierpnia 2011 roku.

Źródło: GTM Start Gniezno

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O